Marketing

design thinking - definiowanie problemów Metodyka design thinking krok po kroku – definiowanie problemu
Zapewne każdy z nas zastanawiał się choć raz, czy dany problem jest warty uwagi lub czy ma jakieś sensowne rozwiązanie. Z problemami spotykamy się w życiu codziennym, czy to od błahych poczynając aż na poważniejszych kończąc. Niekiedy też warto dopytać o zdanie innych w tej kwestii, żeby rozszerzyć swoje pole widzenia. Istota rozwiązania problemu jest zdefiniowanie go, więc jak podejść do niego w taki sposób aby się z nim uporać?
|
jaki język programowania wybrać Praca programisty – jak wybrać język programowania?
JavaScript, Java, Python, C++… Mnogość mniej lub bardziej popularnych języków programowania może przytłaczać – zwłaszcza, gdy dopiero zaczynamy przygodę z IT. Jak wybrać język programowania, w którym będziemy później pracować? Jakimi kryteriami się kierować? Sprawdzamy.
|
digital pr Digital PR – najlepsze narzędzia do zarządzania wizerunkiem marki w sieci
Jeśli Twoja firma jest obecna w internecie, powinieneś zadbać o digital PR, efektywnie wykorzystując potencjał poszczególnych narzędzi PR.
|
polskie narzędzia hr Przegląd polskich narzędzi HR cz.1 – budowanie zaangażowania i benefity
Przeczytaj artykuł i poznaj kompleksowe, polskie narzędzia dla HR-owców, służące budowaniu zaangażowania w firmie.
|
design thinking Design thinking – budowanie przewagi rynkowej
Współczesne przedsiębiorstwa wykorzystują nowoczesne techniki do prowadzenia działań w firmie tym samym rywalizując o względy klienta. Jedną z takich technik jest metoda design thinking, czyli kreatywna metoda rozwiązywania problemów.
|
jak przygotować plan zdjęciowy Jak dobrze przygotować plan zdjęciowy?
Bez względu na to, czy nagrywamy reklamę, krótką zajawkę na YouTube, a może przygotowujemy się do pracy na planie filmowym lub telewizyjnym, potrzebne nam będą kluczowe elementy, które pozwolą na łagodne przejścia między scenami w trakcie pracy, usprawnią pracę poszczególnych pionów, a także zabezpieczą nagrany materiał do montażu. Co to za elementy?
|
kampania pr a plan pr PR: czym różni się kampania od planu?
W nomenklaturze public relations można znaleźć wiele podobnych pojęć, takich jak kampanie, plany, strategie czy działania PRowymi. Mimo, iż granica pomiędzy tymi sformułowaniami jest cienka, to można wyróżnić części odseparowane od siebie. Jakie?
|
najlepsze kampanie prowe Najlepsze kampanie PRowe w 2021 roku
2021 to rok wyjątkowy pod wieloma względami. Niekorzystna sytuacja pandemiczna przeorientowała wiele sposobów prowadzania biznesów. Firmy zostały zmuszone do szukania dodatkowych źródeł finansowania, często już podupadających biznesów. Nie zatrzymało to jednak tendencji do ulepszania i inwestowania w skuteczne i rozbudowane kampanie PRowe. Bez stawiania na innowacje w zakresie nowoczesnych kanałów komunikacji, będących nieodzownym elementem budowania pozytywnych relacji z klientem, nie sposób zaistnieć na szerszą skalę. Przedstawiamy najlepsze kampanie PRowe w 2021 roku, które zaskoczyły nas pomysłem i zostały bardzo dobrze odebrane przez opinię publiczną.
|
influencer marketing Influencer marketing – na czym polega i czy warto na to postawić?
Influencer marketing cieszy się nieustannie rosnącym zainteresowaniem reklamodawców. Pozwala on bowiem na pozyskanie uwagi odbiorców treści, zdobycie ich zaufania i zbudowanie z nimi długotrwałej relacji. Skąd jednak wynika ów fenomen? Kim właściwie są influencerzy i jaką wartość dla biznesu mają do zaoferowania? Jakie korzyści osiągnąć można, decydując się na taką właśnie formę współpracy? Zapraszamy do lektury.
|
pr zewnętrzny Zewnętrzny PR – wizerunek firmy w otoczeniu
Wizerunek firmy w otoczeniu, w którym funkcjonuje, ma doniosłe znaczenie dla jej powodzenia biznesowego. Obecnie, kiedy informacje rozprzestrzeniają się w okamgnieniu, potrafią równie szybko wynieść kogoś na piedestał, jak i z niego zrzucić. Dlatego też PR zewnętrzny stał się nieodzownym elementem działań komunikacyjnych przedsiębiorców, zapewniając im spokój wobec niespodziewanych turbulencji wizerunkowych i możliwość rozwoju marki. Czym dokładnie jest PR zewnętrzny? Co stanowi o jego istotności? Jakimi narzędziami się posługuje?
|

Mobilnie. Wszędzie

Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

Mobilnie

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce