Bezpłatnie
Zakładasz darmowe konto, wprowadzasz dane swojej firmy i od razu wystawiasz pierwszą fakturę.
Wygodnie
W ifirma.pl wystawiasz wszystkie rodzaje faktur. Bazą kontrahentów, towarów i usług możesz zarządzać w bezpłatnym systemie CRM dostępnym na portalu.
Bezpiecznie
Wszystkie wystawione dokumenty przechowasz w certyfikowanym e-archiwum. Oprogramowanie jest przez nas na bieżąco aktualizowane.
Za darmo możesz wystawić do trzech faktur
w miesiącu. Wystawiaj faktury bez limitu
z pakietem Faktura+ za 150 złotych rocznie.
Zarządzaj danymi kontrahentów i korzystaj z zestawu narzędzi do obsługi projektów, badań rentowności czy windykacji. Łatwo wyszukuj i edytuj wpisy.
Dostaniesz przypomnienia o niezbędnych płatnościach i obowiązkach związanych
z firmą. Już nigdy nie zapomnisz o ważnych terminach!
Wystawiaj wszystkie rodzaje faktur, rachunki seryjne w złotówkach i innych walutach, prowadząc sprzedaż krajową lub wewnątrzwspólnotową.
Fakturę możesz od razu po wystawieniu przesłać na mail klienta z poziomu serwisu ifirma.pl.
W pakiecie Faktura+ co miesiąc wygenerujesz i pobierzesz deklarację JPK zgodną ze specyfikacją Ministerstwa Finansów.
Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych
Dane przekazywane w systemie ifirma.pl są szyfrowane 128-bitowym kluczem SSL, a wszystkie faktury posiadają cyfrowe zabezpieczenie SHA-1 RSA. Codziennie wykonujemy kopie zapasowe i po zaszyfrowaniu przechowujemy je w dwóch lokalizacjach. W ten sposób gwarantujemy Ci poufność i bezpieczeństwo Twoich danych.
Chętnie odpowiemy
na Twoje pytania
Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.
ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.
Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.
Faktury wysłane z systemu ifirma.pl
są zabezpieczone certyfikatem Enterprise ID. Oznacza to, że chronią Twoją korespondencję przed przechwyceniem lub sfałszowaniem.
Jakie jeszcze zalety ma certyfikat?
Jeżeli wyrazisz zgodę, zadzwonimy do Ciebie, aby przybliżyć Ci naszą ofertę. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie, wysyłając wiadomość e-mail na adres iod@ifirma.pl. Administratorem Twoich danych osobowych będzie IFIRMA SA z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Grabiszyńskiej 241G, 53-234 Wrocław. Więcej o tym, jak chronimy Twoje dane dowiesz się na stronie: https://www.ifirma.pl/rodo