Jakie wtyczki WooCommerce są najpopularniejsze i które z nich będą odpowiednie dla Twojej witryny? Poznaj nasze zestawienie najciekawszych rozwiązań.
WordPress to system zarządzania treścią (ang. content management system, CMS). Oznacza to, że za pomocą tego oprogramowania użytkownik może utworzyć stronę WWW, a następnie prowadzić ją, aktualizować, rozbudowywać, itp. Nie jest to jednak platforma e-commerce. W celu stworzenia sklepu online, należy zainstalować wtyczkę WooCommerce. Dowiedz się, jaki wybrać hosting WooCommerce z naszego artykułu. Podstawowe funkcje WooCommerce mogą być jednak niewystarczające. Warto więc skorzystać z dostępnych rozszerzeń i wtyczek, które pomagają sprzedawcom rozwijać internetowy biznes. Użytkownik ma do wyboru zarówno płatne, jak i darmowe rozwiązania. Liczebność modułów może jednak przytłoczyć, dlatego przygotowaliśmy naszą listę wtyczek z podziałem na konkretne kategorie.
Wtyczka dostępna tutaj.
WooCommerce pokazuje domyślnie wszystkie opcje płatności. Wtyczka Aktywne Płatności umożliwia ukryć niektóre z nich w przypadku wybranych metod wysyłki – przykładowo oferując płatność przy odbiorze, opcja wysyłki za pobraniem będzie niedostępna. Sprzedawca może także wyłączać formy płatności w oparciu o wartość koszyka.
Wtyczka dostępna tutaj.
PayU to jeden z popularniejszych systemów płatności w Polsce. Dzięki integracji sprzedawca może zaoferować kupującym szybkie i bezpieczne płatności online, które mogą przyczynić się do zwiększenia sprzedaży w sklepie. Dużą zaletą jest także prosta i sprawna konfiguracja.
Wtyczka dostępna tutaj.
Przelewy24 to kolejna popularna bramka płatności, która po integracji z WooCommerce zapewnia klientom sklepu szybkie przelewy elektroniczne, transakcje kartami, a także blikiem. Dzięki posiadanemu certyfikatowi PCI DSS operator może zagwarantować bezpieczeństwo danych.
Wtyczka dostępna tutaj.
Integracja z operatorem płatności Tpay to kolejny sposób, aby zaoferować klientom sklepu możliwość skorzystania z szybkich e-przelewów. Konsumenci mogą wybrać między płatnościami online w bankach, kartami kredytowymi i blikiem. Tpay gwarantuje najwyższe standardy bezpieczeństwa dokonywanych transakcji.
Wtyczka dostępna tutaj.
Za pomocą tej wtyczki sprzedawca może tworzyć rabaty i promocje dla wybranych produktów, kategorii, grup klientów, czy też w oparci o wartość koszyka. Możliwe jest także ustawienie, m.in. promocji okresowych, czy bardziej skomplikowanych zależności i reguł.
Wtyczka dostępna tutaj.
Wtyczka dostępna tutaj.
Dzięki integracji z IFIRMA sprzedawca może automatycznie wystawiać rachunki i faktury do zamówień. Konsumenci natomiast mogą zdecydować czy chcą fakturę, jeśli tak to dostaną dokument na maila oraz uzyskają dostęp do niej w koncie klienta.
Możesz zintegrować swoje konto w serwisie ifirma.pl z WooCommerce. Dowiedz się, jak to zrobić. Instrukcja dostępna pod tym linkiem.
Wtyczka dostępna tutaj.
Paczkomat i Kurier InPost to jedne z popularniejszych form dostawy. W ramach integracji sprzedawca ma dostęp do różnych usług InPost, automatyzacji nadawania przesyłek, wygodnego zarządzania i śledzenia zamówień oraz etykiet nadawczych, które może wydrukować z poziomu sklepu.
Wtyczka dostępna tutaj.
Dzięki integracji DPD WooCommerce sprzedawca może w szybki sposób tworzyć i nadawać przesyłki w systemie DPD bezpośrednio z panelu sklepu. Na liście zamówień można śledzić statusy wysyłek oraz pobierać etykiety nadawcze. Możliwe jest także skorzystanie z opcji automatycznego masowego nadawania przesyłek.
Wtyczka dostępna tutaj.
Wtyczka ta jest idealnym rozwiązaniem dla sprzedawców, którzy oferują produkty o różnych rozmiarach i wagach. Moduł przelicza koszty wysyłki na podstawie wagi, wartości koszyka i/lub liczby sztuk produktów. Sprzedawca może również zdefiniować po przekroczeniu jakiej kwoty zamówienia, kupujący może skorzystać z darmowej wysyłki. Jeśli jakiegoś produktu nie można dostarczyć przy pomocy konkretnej formy dostawy, można wykluczyć wybrane metody wysyłki po spełnieniu określonej reguły.
Wtyczka dostępna tutaj.
Integracja z Pocztą Polską umożliwia tworzenie przesyłek, śledzenie ich bezpośrednio z panelu sklepu oraz generowanie i pobieranie etykiet nadawczych. Sprzedawcy mogą także skorzystać z funkcji automatycznego i masowego nadawania przesyłek.
Wtyczka dostępna tutaj.
To kolejna wtyczka, która poprzez integrację z DHL pozwala tworzyć i nadawać przesyłki oraz zarządzać statusami wysyłek z panelu sklepu. Dostępne są także wspomniane wyżej opcje automatycznego nadawania przesyłek, a także możliwość ich masowej wysyłki.
Wtyczka dostępna tutaj.
Furgonetka.pl to platforma usług kurierskich i wsparcie dla branży logistycznej. Dzięki integracji z WooCommerce sprzedawca może zarządzać swoimi zamówieniami oraz automatycznie generować i drukować dokumenty przewozowe. Platforma zapewnia dostęp do oferty wielu firm kurierskich, w tym m.in. DPD, UPS, FedEX, InPost, GLS, itd.
Wtyczka dostępna tutaj.
Za pomocą tej wtyczki, właściciel sklepu może przenieś sprzedaż do jednego miejsca i zyskać tym samym centrum zarządzania, w którym możliwe jest wystawianie aukcji i faktur oraz zarządzanie wysyłką. Dzięki dwustronnej synchronizacji sprzedawca ma pod kontrolą m.in. stany magazynowe i dane klientów. Zaletą jest brak limitu wystawianych aukcji i zamówień.
Wtyczka dostępna tutaj.
Sprzedawca może udostępnić swoje produkty w kilku porównywarkach jednocześnie: Ceneo, Nokaut, Homebook. Dostępna jest także funkcja automatycznej aktualizacji plików – co ważne, właściciel może wybrać częstotliwość tych aktualizacji.
Wtyczka dostępna tutaj.
Za pomocą usługi Google Merchant Center sprzedawcy mogą swoje produkty promować bezpośrednio w wynikach wyszukiwania. Jest to możliwe jednak dopiero wtedy, kiedy właściciel wyśle do systemu informację o produktach w sklepie. Wtyczka generuje takie pliki w odpowiednim formacie i według wymagań Google, oferując jednocześnie sprzedawcy możliwość zarządzania nimi (edycja, usuwanie, itp.).
Wtyczka dostępna tutaj.
Dropshipping polega na tym, że sprzedawca nie ma styczności z fizycznym produktem. Wysyłka zamówienia odbywa się więc między dystrybutorem, a nabywcą. Więcej o tym modelu sprzedaży przeczytasz tutaj. Wtyczka Dropshipping XML WooCommerce pozwala synchronizować sklep internetowy z produktami z plików dostawcy. Dużą zaletą jest brak limitów na importowane pliki oraz produkty.
Wtyczka dostępna tutaj.
Ceneo to popularna porównywarka internetowa. Wtyczka daje możliwość uruchomienia z panelu sklepu trzy usługi: automatyczne wystawianie produktów na Ceneo, realny wpływ na to, które z nich będą dostępne w opcji Kup Teraz oraz aktywację funkcji Zaufane Opinie, za pomocą której można pozyskiwać opinie klientów.
Liczba wtyczek WooCoomerce dostępna na rynku jest naprawdę imponująca. Sprzedawcy mogą wybierać między poszczególnymi kategoriami i decydować się na instalowanie takich modułów, które sprawdzą się najlepiej w ich biznesie. Powyższa lista nie powinna być więc traktowana jako zamknięty zbiór rozwiązań, a raczej jako inspiracja i motywacja do samodzielnego zapoznania się dostępnymi możliwościami. Zaznaczamy także, że opisane funkcje są tylko poglądowe i większość z wymienionych wtyczek ma do zaoferowania znacznie więcej, czego można dowiedzieć się z podlinkowanych stron.
Zachęcamy do komentowania naszych artykułów. Wyraź swoje zdanie i włącz się w dyskusje z innymi czytelnikami. Na indywidualne pytania (z zakresu podatków i księgowości) użytkowników ifirma.pl odpowiadamy przez e-mail, czat lub telefon – skontaktuj się z nami.
Administratorem Twoich danych osobowych jest IFIRMA S.A. z siedzibą we Wrocławiu. Dodając komentarz na blogu, przekazujesz nam swoje dane: imię i nazwisko, adres e-mail oraz treść komentarza. W systemie odnotowywany jest także adres IP, z wykorzystaniem którego dodałeś komentarz. Dane zostają zapisane w bazie systemu WordPress. Twoje dane są przetwarzane na podstawie Twojej zgody, wynikającej z dodania komentarza. Dane są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu, jak również w celu obrony lub dochodzenia roszczeń. Dane w bazie systemu WordPress są w niej przechowywane przez okres funkcjonowania bloga. O szczegółach przetwarzania danych przez IFIRMA S.A dowiesz się ze strony polityki prywatności serwisu ifirma.pl.