|
|
4 minut czytania

IFIRMA partnerem konferencji AI<>BA 2024

Już 22 i 23 października 2024 roku w Muzeum Śląskim w Katowicach odbędzie się konferencja AI<>BA – niezwykłe wydarzenie organizowane przez Silesian Startup Foundation i Studio IntO. W tym roku na liście partnerów swoje miejsce znalazła również IFIRMA.

aiba blog

Interesuje Cię, jak wykorzystać potencjał AI w świecie biznesu? Dołącz do konferencji AI<>BA, by zdobyć kluczową wiedzę i zacząć optymalizować swoją codzienną pracę.

Konferencja AIBA a kooperacja AI z biznesem

Połączenie AI ze światem biznesu to dla wielu wciąż nowa kombinacja. Jednak współcześnie wdrażanie narzędzi opartych na sztucznej inteligencji nie jest już tylko wyborem, a koniecznością dla organizacji, które pragną zaistnieć, budując silną pozycję nawet w tak szybko zmieniającej się rzeczywistości. Wraz z przebiciem się technologii do masowej świadomości, sam proces wzmacniania marki i jej przewagi konkurencyjnej zaczął wymagać tworzenia coraz bardziej zaawansowanych narzędzi dopasowanych do potrzeb poszczególnych użytkowników.

W odpowiedzi na nowe wyzwania narodził się pomysł na stworzenie konferencji AI<>BA – wydarzenia mającego na celu łączenie osób kreujących innowacyjne rozwiązania oparte o AI z praktykami biznesu i przedsiębiorcami, którzy chcą skutecznie wdrożyć te technologie do swoich firm.

Już od dłuższego czasu można było zaobserwować stopniowe przenikanie AI do kolejnych obszarów ludzkiego życia. Dzisiaj sztuczna inteligencja staje się nieodłącznym elementem nowoczesnego podejścia do biznesu.

Konferencji AI<>BA to świetna okazja, by spojrzeć na wirtualne mechanizmy również z globalnej perspektywy. W tym celu organizatorzy zadbali o zaprezentowanie zastosowań sztucznej inteligencji w zróżnicowanych środowiskach – od globalnych gigantów technologicznych, start-upów i scale-upów, po prawdziwych liderów biznesu.

Dodatkowo w tegorocznej edycji konferencji skupiono się na konkretnych przykładach przedstawiających korzyści z wdrożenia sztucznej inteligencji do biznesu, zapraszając do udziału twórców narzędzi AI z takich firm jak Asana, AWS, Microsoft, Miro, Vodafone czy Zoom.

Jako marka nakierowana na rozwój innowacyjnych narzędzi e-commerce, na liście partnerów najnowszej edycji konferencji AI<>BA znalazła się także IFIRMA. Świadomi bieżących potrzeb naszych klientów, dążymy do optymalnego wykorzystania potencjału AI, kreując rozwiązania przydatne przy automatyzacji sprzedaży online. W efekcie nasza oferta umożliwia współtworzenie usług, dopasowując je do indywidualnych preferencji użytkowników.

Dla wszystkich zainteresowanych IFIRMA, jako partner wydarzenia, przygotowała bonus – kod rabatowy ifirma40, z którym możliwe staje się obniżenie ceny biletu Onsite: standard ticket o 40%.

Ścieżki tematyczne w czasie AIBA

Głównym założeniem konferencji jest dostarczenie przedsiębiorcom i osobom nietechnicznym kluczowych informacji, by zrozumieli oni, jak najlepiej wdrażać narzędzia sztucznej inteligencji do biznesu.

W tym roku zakres merytoryczny wydarzenia oparto na trzech obszarach zasięgu AI:

  • rozwoju biznesu, analizując mechanizmy napędzające globalną ekspansję biznesu;
  • relacji z klientami, uwzględniając rolę sztucznej inteligencji w procesie poprawiania interakcji z klientami;
  • zarządzanie zmianą, przedstawiając sposoby na sprawne wdrażanie sztucznej inteligencji w firmach.

Organizatorzy starannie zaplanowali więc tegoroczną agendę , składającą się z ponad 30 prelekcji liderów świata AI z kraju i zagranicy, by pokryć wszystkie zagadnienia, które współcześnie najczęściej generują obawy wśród przedsiębiorców zainteresowanych wprowadzeniem AI do swojego biznesu.

Każdy z uczestników wydarzenia zyska dostęp do przełomowej wiedzy i praktycznych analiz przypadków, a wysuwając się jeszcze o krok dalej, możliwe będzie także nawiązanie kontaktu z ekspertami, którzy nie tylko kształtują technologie sztucznej inteligencji, ale także angażują się w wykorzystywanie tych technologii do tworzenia bardziej sprawiedliwej i sprzyjającej włączeniu społecznemu przyszłości.

Tym samym AI<>BA to już nie szablonowa konferencja, a wyjątkowa konwergencja liderów opinii, innowatorów i praktyków biznesu, którzy stoją na czele wdrażania sztucznej inteligencji.

Spotkajmy się w Katowicach!

AI<>BA odbędzie się 22 i 23 października w Muzeum Śląskim w Katowicach – mieście znajdującym się na ścieżce rozwoju technologicznego, która jest jedną z najbardziej dynamicznych w Europie. To właśnie tu znajduje się około 40 000 specjalistów z branży technologicznej, stanowiąc niemal 10% siły roboczej sektora.

Obecnie cały Śląsk jest w trakcie transformacji gospodarczej, która nie tylko wymaga działań na rzecz zachowania bogatej historii przemysłowej, ale także odnalezienia nowych gałęzi tworzących przewagę konkurencyjną regionu. Konferencja AI<>BA stała się wydarzeniem o zasięgu międzynarodowym, które przyciąga przedstawicieli gigantów technologicznych. Czy istnieją więc bardziej sprzyjające warunki do zaznaczenia Śląska na innowacyjnej mapie świata?

Jeżeli i Ty zastanawiasz się, w jaki sposób wprowadzać narzędzia oparte na sztucznej inteligencji do biznesu, które działy najbardziej skorzystają na wdrożeniu nowych technologii oraz czy AI i biznes w ogóle mogą ze sobą współgrać i generować zyski, odważ się poszukać odpowiedzi na te pytania podczas konferencji AI<>BA.

Więcej szczegółów na temat konferencji znajdziecie na tej stronie.

Autor ifirma.pl

Zespół IFIRMA

Kreatywny zespół specjalistów tworzony przez osoby wyróżniające się doświadczeniem oraz wiedzą z różnych obszarów.

Świadomi potrzeb naszych czytelników, skupiamy się na tworzeniu zrozumiałych treści, które będą w stanie przybliżyć im często zawiłe zagadnienia z zakresu rachunkowości, marketingu, ekonomii, księgowości czy zarządzania. Ostateczny dobór bieżącej tematyki uzależniany jest od preferencji docelowych odbiorców, zmian zachodzących w biznesowym środowisku, a także samych doświadczeń i umiejętności specjalistów odpowiadających za proces tworzenia tekstów.

W efekcie zespół ekspertów Ifirma bierze czynny udział w rozwoju różnego rodzaju biznesów, pomagając zarówno ich założycielom, jak i pracownikom efektywniej organizować pracę przy wykorzystaniu jak najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań.

Rozumiejąc istotę profesjonalnego podejścia do poruszanych zagadnień, każdy tekst tworzony jest w oparciu o wiarygodne dane. Dodatkowo podejmowana tematyka ujmowana jest w logiczny i przejrzysty sposób, zwiększając tak istotną jasność przekazu, co pozytywnie wpływa na podkreślenie najbardziej użytecznych treści. W efekcie podejmowane przez nasz zespół praktyki w szerszej perspektywie można rozpatrywać jako dążenie do zwiększenia świadomości i wyczucia biznesowego osób aktywnie działających na rynku.

Dodaj komentarz

Zachęcamy do komentowania naszych artykułów. Wyraź swoje zdanie i włącz się w dyskusje z innymi czytelnikami. Na indywidualne pytania (z zakresu podatków i księgowości) użytkowników ifirma.pl odpowiadamy przez e-mail, czat lub telefon – skontaktuj się z nami.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Administratorem Twoich danych osobowych jest IFIRMA S.A. z siedzibą we Wrocławiu. Dodając komentarz na blogu, przekazujesz nam swoje dane: imię i nazwisko, adres e-mail oraz treść komentarza. W systemie odnotowywany jest także adres IP, z wykorzystaniem którego dodałeś komentarz. Dane zostają zapisane w bazie systemu WordPress. Twoje dane są przetwarzane na podstawie Twojej zgody, wynikającej z dodania komentarza. Dane są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu, jak również w celu obrony lub dochodzenia roszczeń. Dane w bazie systemu WordPress są w niej przechowywane przez okres funkcjonowania bloga. O szczegółach przetwarzania danych przez IFIRMA S.A dowiesz się ze strony polityki prywatności serwisu ifirma.pl.

Może te tematy też Cię zaciekawią

Biuro rachunkowe - ifirma.pl

Mobilnie. Wszędzie

Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

Mobilnie
Napisz do nas lub zadzwoń +48 735 209 003