|
|
3 minut czytania

Jak tworzyć skuteczne reklamy i się z nich rozliczać? Dołącz do webinaru!

Już 15 listopada o 11.00 odbędzie się bezpłatny webinar pt. „Jak robić reklamę online i ją rozliczać. Praktyczny przewodnik dla e-sklepów. Reklama w Internecie. Strategia, kanały i aspekty podatkowe”.

ifirma.pl - księgowość

Pragniesz dowiedzieć się, jak zwiększyć efektywność kampanii reklamowych w różnych ekosystemach? IFIRMA, jako współorganizator wydarzenia, wraz z agencją e-commerce i e-marketingu Ideo Force, zapraszają do udziału w webinarze online.

Postaw na rozwój swoich biznesowych umiejętności. Liczba miejsc mocno ograniczona.

 

Dlaczego warto dołączyć?

Organizowany webinar to świetna okazja, by pogłębić swoją wiedzę na temat kluczowych aspektów rozliczeń podatkowych w zakresie reklamy usług i towarów, unikając pułapek podatkowych. Równolegle poruszona zostanie także kwestia rozliczania faktur zakupowych usług reklamowych w transakcjach krajowych. Dodatkowo prowadzący przedstawią zasady raportowania transakcji szczególnych do Urzędu skarbowego. Istotnym punktem będzie również przybliżenie tajników księgowania wydatków na usługi zakupione od podmiotów zagranicznych.

Jednak agenda webinaru nie ogranicza się wyłącznie do ściśle księgowych zagadnień. Podczas wydarzenia uczestnicy dowiedzą się także, jak skutecznie miksować działania w ekosystemach reklamowych (Google Ads, Meta Ads, Microsoft Ads), żeby zarabiać więcej, co współcześnie stanowi podstawę prawidłowego funkcjonowania dochodowych biznesów.

Organizatorzy webinaru dołożyli starań, by przekazywana wiedza miała przełożenie również na praktyczne działania. W efekcie przedstawiony zostanie zestaw skutecznych trików realnie zwiększających efektywność tworzonych kampanii. Z nami nauczysz się identyfikować i wydobywać potencjał z kombinacji narzędzi reklamowych, optymalizując własny budżet.

Co więcej, zaangażowani w wydarzenie specjaliści przygotowali konkretne wskazówki, które pozwolą uczestnikom na maksymalizację zasięgu i ROI z kampanii, niezależnie od branży czy wielkości danej firmy.

Bogaty zakres merytoryczny zostanie przedstawiony przez doświadczonych prowadzących, którzy posiadają rozbudowaną wiedzę w zróżnicowanych obszarach – Jakuba Muszyńskiego, księgowego w Biurze Rachunkowym ifirma.pl, który specjalizuje się w obsłudze firm z branży IT oraz kancelarii prawnych, a także Jakuba Żmudę, Online Advertising Specialist, który zajmuje się prowadzeniem płatnych kampanii reklamowych w ekosystemach oraz działa na bazie danych, analizując wyniki i optymalizując strategię.

Kto powinien wziąć udział w webinarze?

Całe wydarzenie należy postrzegać w kategoriach praktycznego przewodnika dla e-sklepów. Jest to więc ciekawa opcja dla wszystkich właścicieli e-commerce, którzy pragną dowiedzieć się, jak efektywnie łączyć działania, generując korzyści dla swoich firm w zróżnicowanych obszarach.

Bogaty zakres tematyczny sprawia, że również managerowie marketingu mogą wyciągnąć z webinaru wiele pomocnych informacji, szczególnie na etapie poszukiwania skutecznych połączeń narzędzi reklamowych, które będą w stanie szybko i przy stosunkowo niewielkich nakładach finansowych przynieść oczekiwane w danym momencie rezultaty.

Webinar został stworzony także dla przedsiębiorców, dostarczając im cennych wskazówek na temat tego, jak zwiększyć rentowność własnych działań marketingowych czy prawidłowo rozliczać VAT od usług reklamowych.

Dodatkowo poruszane podczas wydarzenia aspekty dotyczące sposobów rozliczania zakupu usług reklamowych w transakcjach krajowych i zagranicznych stają się bogatym źródłem wiedzy dla zaangażowanych w ten obszar dyrektorów sprzedaży.

Warto podkreślić również, że webinar jest objęty akredytacją DIMAQ, co łączy się z faktem, że posiadacze certyfikatu DIMAQ, mogą otrzymać 2 punkty recertyfikacyjne za udział w wydarzeniu.

Twój przewodnik dla e-sklepów

Sukces w branży e-commerce uzależniony jest od samej skuteczności kreowanych reklam. Dlatego też już od początku warto postawić na rozbudowywanie wiedzy z zakresu tworzenia i rozliczania reklam online. Zbliżający się webinar to idealna szansa na poznanie tajników marketingu w internecie, uwzględniając strategie, kanały i aspekty podatkowe.

Autor ifirma.pl

Zespół IFIRMA

Kreatywny zespół specjalistów tworzony przez osoby wyróżniające się doświadczeniem oraz wiedzą z różnych obszarów.

Świadomi potrzeb naszych czytelników, skupiamy się na tworzeniu zrozumiałych treści, które będą w stanie przybliżyć im często zawiłe zagadnienia z zakresu rachunkowości, marketingu, ekonomii, księgowości czy zarządzania. Ostateczny dobór bieżącej tematyki uzależniany jest od preferencji docelowych odbiorców, zmian zachodzących w biznesowym środowisku, a także samych doświadczeń i umiejętności specjalistów odpowiadających za proces tworzenia tekstów.

W efekcie zespół ekspertów Ifirma bierze czynny udział w rozwoju różnego rodzaju biznesów, pomagając zarówno ich założycielom, jak i pracownikom efektywniej organizować pracę przy wykorzystaniu jak najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań.

Rozumiejąc istotę profesjonalnego podejścia do poruszanych zagadnień, każdy tekst tworzony jest w oparciu o wiarygodne dane. Dodatkowo podejmowana tematyka ujmowana jest w logiczny i przejrzysty sposób, zwiększając tak istotną jasność przekazu, co pozytywnie wpływa na podkreślenie najbardziej użytecznych treści. W efekcie podejmowane przez nasz zespół praktyki w szerszej perspektywie można rozpatrywać jako dążenie do zwiększenia świadomości i wyczucia biznesowego osób aktywnie działających na rynku.

Dodaj komentarz

Zachęcamy do komentowania naszych artykułów. Wyraź swoje zdanie i włącz się w dyskusje z innymi czytelnikami. Na indywidualne pytania (z zakresu podatków i księgowości) użytkowników ifirma.pl odpowiadamy przez e-mail, czat lub telefon – skontaktuj się z nami.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Administratorem Twoich danych osobowych jest IFIRMA S.A. z siedzibą we Wrocławiu. Dodając komentarz na blogu, przekazujesz nam swoje dane: imię i nazwisko, adres e-mail oraz treść komentarza. W systemie odnotowywany jest także adres IP, z wykorzystaniem którego dodałeś komentarz. Dane zostają zapisane w bazie systemu WordPress. Twoje dane są przetwarzane na podstawie Twojej zgody, wynikającej z dodania komentarza. Dane są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu, jak również w celu obrony lub dochodzenia roszczeń. Dane w bazie systemu WordPress są w niej przechowywane przez okres funkcjonowania bloga. O szczegółach przetwarzania danych przez IFIRMA S.A dowiesz się ze strony polityki prywatności serwisu ifirma.pl.

Może te tematy też Cię zaciekawią

Biuro rachunkowe - ifirma.pl

Mobilnie. Wszędzie

Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

Mobilnie
Napisz do nas lub zadzwoń +48 735 209 003