Już 15 listopada o 11.00 odbędzie się bezpłatny webinar pt. „Jak robić reklamę online i ją rozliczać. Praktyczny przewodnik dla e-sklepów. Reklama w Internecie. Strategia, kanały i aspekty podatkowe”.
Pragniesz dowiedzieć się, jak zwiększyć efektywność kampanii reklamowych w różnych ekosystemach? IFIRMA, jako współorganizator wydarzenia, wraz z agencją e-commerce i e-marketingu Ideo Force, zapraszają do udziału w webinarze online.
Organizowany webinar to świetna okazja, by pogłębić swoją wiedzę na temat kluczowych aspektów rozliczeń podatkowych w zakresie reklamy usług i towarów, unikając pułapek podatkowych. Równolegle poruszona zostanie także kwestia rozliczania faktur zakupowych usług reklamowych w transakcjach krajowych. Dodatkowo prowadzący przedstawią zasady raportowania transakcji szczególnych do Urzędu skarbowego. Istotnym punktem będzie również przybliżenie tajników księgowania wydatków na usługi zakupione od podmiotów zagranicznych.
Jednak agenda webinaru nie ogranicza się wyłącznie do ściśle księgowych zagadnień. Podczas wydarzenia uczestnicy dowiedzą się także, jak skutecznie miksować działania w ekosystemach reklamowych (Google Ads, Meta Ads, Microsoft Ads), żeby zarabiać więcej, co współcześnie stanowi podstawę prawidłowego funkcjonowania dochodowych biznesów.
Organizatorzy webinaru dołożyli starań, by przekazywana wiedza miała przełożenie również na praktyczne działania. W efekcie przedstawiony zostanie zestaw skutecznych trików realnie zwiększających efektywność tworzonych kampanii. Z nami nauczysz się identyfikować i wydobywać potencjał z kombinacji narzędzi reklamowych, optymalizując własny budżet.
Co więcej, zaangażowani w wydarzenie specjaliści przygotowali konkretne wskazówki, które pozwolą uczestnikom na maksymalizację zasięgu i ROI z kampanii, niezależnie od branży czy wielkości danej firmy.
Bogaty zakres merytoryczny zostanie przedstawiony przez doświadczonych prowadzących, którzy posiadają rozbudowaną wiedzę w zróżnicowanych obszarach – Jakuba Muszyńskiego, księgowego w Biurze Rachunkowym ifirma.pl, który specjalizuje się w obsłudze firm z branży IT oraz kancelarii prawnych, a także Jakuba Żmudę, Online Advertising Specialist, który zajmuje się prowadzeniem płatnych kampanii reklamowych w ekosystemach oraz działa na bazie danych, analizując wyniki i optymalizując strategię.
Całe wydarzenie należy postrzegać w kategoriach praktycznego przewodnika dla e-sklepów. Jest to więc ciekawa opcja dla wszystkich właścicieli e-commerce, którzy pragną dowiedzieć się, jak efektywnie łączyć działania, generując korzyści dla swoich firm w zróżnicowanych obszarach.
Bogaty zakres tematyczny sprawia, że również managerowie marketingu mogą wyciągnąć z webinaru wiele pomocnych informacji, szczególnie na etapie poszukiwania skutecznych połączeń narzędzi reklamowych, które będą w stanie szybko i przy stosunkowo niewielkich nakładach finansowych przynieść oczekiwane w danym momencie rezultaty.
Webinar został stworzony także dla przedsiębiorców, dostarczając im cennych wskazówek na temat tego, jak zwiększyć rentowność własnych działań marketingowych czy prawidłowo rozliczać VAT od usług reklamowych.
Dodatkowo poruszane podczas wydarzenia aspekty dotyczące sposobów rozliczania zakupu usług reklamowych w transakcjach krajowych i zagranicznych stają się bogatym źródłem wiedzy dla zaangażowanych w ten obszar dyrektorów sprzedaży.
Warto podkreślić również, że webinar jest objęty akredytacją DIMAQ, co łączy się z faktem, że posiadacze certyfikatu DIMAQ, mogą otrzymać 2 punkty recertyfikacyjne za udział w wydarzeniu.
Sukces w branży e-commerce uzależniony jest od samej skuteczności kreowanych reklam. Dlatego też już od początku warto postawić na rozbudowywanie wiedzy z zakresu tworzenia i rozliczania reklam online. Zbliżający się webinar to idealna szansa na poznanie tajników marketingu w internecie, uwzględniając strategie, kanały i aspekty podatkowe.
Zachęcamy do komentowania naszych artykułów. Wyraź swoje zdanie i włącz się w dyskusje z innymi czytelnikami. Na indywidualne pytania (z zakresu podatków i księgowości) użytkowników ifirma.pl odpowiadamy przez e-mail, czat lub telefon – skontaktuj się z nami.
Administratorem Twoich danych osobowych jest IFIRMA S.A. z siedzibą we Wrocławiu. Dodając komentarz na blogu, przekazujesz nam swoje dane: imię i nazwisko, adres e-mail oraz treść komentarza. W systemie odnotowywany jest także adres IP, z wykorzystaniem którego dodałeś komentarz. Dane zostają zapisane w bazie systemu WordPress. Twoje dane są przetwarzane na podstawie Twojej zgody, wynikającej z dodania komentarza. Dane są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu, jak również w celu obrony lub dochodzenia roszczeń. Dane w bazie systemu WordPress są w niej przechowywane przez okres funkcjonowania bloga. O szczegółach przetwarzania danych przez IFIRMA S.A dowiesz się ze strony polityki prywatności serwisu ifirma.pl.