E-commerce

empikplace jak sprzedawać Jak sprzedawać na EmpikPlace? Kompleksowy poradnik krok po kroku
W 2017 roku popularny sklep Empik uruchomił nową usługę marketplace – EmpikPlace. Od tego czasu EmpikPlace odnosi sukces i aktualnie znajduje się w TOP4 platform sprzedażowych w Polsce. Co wyróżnia marketplace Empik?
|
sprzedaż na PIGU Pigu, czyli jednoczesna sprzedaż na Litwie, Łotwie, Estonii i Finlandii
W dobie rosnącego zainteresowania zakupami przez internet coraz ważniejszym aspketem optymalizacji swoich zysków staję się dywersyfikacja sprzedaży poza granicę Polski. Jednym z marketplace’ów, który daj nam taką możliwość jest PIGU. Pozwala on nam dotrzeć do klientów w krajach bałtyckich. Jednak przed rozpoczęciem handlu na tym portalu ważne jest, aby zapoznać się z zasadami, które tam panują. O tym będzie ten artykuł. Zapraszam do lektury.
|
emag czyli sprzedaż na rynku rumuńskim Czy opłaca się sprzedawać na eMag? Plusy i minusy rynku rumuńskiego
W kontekście rosnącej popularności e-commerce rynek Europy Wschodniej, a szczególnie Rumunii, wyłania się jako atrakcyjna opcja dla polskich przedsiębiorców myślących o ekspansji zagranicznej. Platforma eMag, będąca liderem na rynku rumuńskim, oferuje nie tylko szeroki dostęp do klientów, ale również szereg narzędzi ułatwiających sprzedaż międzynarodową. Jednak, jak każda forma biznesu, sprzedaż na eMag wiąże się z określonymi wyzwaniami.
|
aukcja łamie regulamin Aukcja łamie regulamin Allegro, najpopularniejsze błędy ofert
Allegro to obecnie najpopularniejsza platforma zakupowa w Polsce. Każdego miesiąca przyciąga ona około 20 milionów użytkowników, jednocześnie mogąc się pochwalić ponad siedmiokrotnie większą liczbą samych sprzedawców. To ogromne grono przedsiębiorców codziennie wystawia swoje produkty, starając się wyróżnić na tle konkurencji i przyciągnąć uwagę klientów.
|
działalność nierejestrowana w e-commerce Działalność nierejestrowana w e-commerce – rozmowa z księgowym oraz ekspertem ds. e-commerce
O możliwościach jakie oferuje działalność nierejestrowana działając w e-commerce, ze szczególnym uwzględnieniem wszelkich ulg oraz tego, jak założyć oraz rozliczyć działalność nierejestrowaną, opowiada ekspert w zakresie księgowości, Jakub Muszyński oraz eksper ds. e-commerce Damian Wizert.
|
miniaturka na allegro Jak wyróżnić miniaturę na Allegro – sprawdzone metody
Tworzenie przyciągających wzrok miniaturek na Allegro można porównać ze sztuką, która jednocześnie odpowiada za łączenie tak istotnej estetyki z samym marketingiem. Doskonała miniatura to podstawowy element, który przyciąga uwagę potencjalnego kupującego, zachęcając go do ostatecznego kliknięcia na ofertę. Jak więc skutecznie wyróżnić właśnie swój produkt w gąszczu innych propozycji na platformie Allegro? Przedstawiamy sprawdzone metody tworzenia miniaturek.
|
allegro dom i ogród Jak sprzedawać więcej w kategorii Dom i Ogród na Allegro?
Ekspansja segmentu „Dom i ogród” na Allegro jest niepodważalna. Wystarczy zauważyć rosnącą liczbę kategorii i podkategorii, a także popularność związanych z tym sektorem fraz w wyszukiwarkach internetowych. Wśród najczęściej poszukiwanych haseł pojawiają się meble ogrodowe i dodatki do domu, co świadczy o złożonym i dynamicznym charakterze tego rynku.
|
cross-selling i up-selling w commerce Jak wykorzystać cross-selling i up-selling w e-commerce?
Technologia stanowi główny czynnik, który współcześnie odpowiada za tak prężny rozwój branży e-commerce. Równolegle kreowane są wciąż nowe rozwiązania usprawniające cały proces sprzedaży online, jak cross-selling oraz up-selling.
|
open innovation w e-commerce Jak wykorzystać open innovation w e-commerce?
Współcześnie innowacyjność określa się jako jeden z głównych czynników kształtujących poziom konkurencyjności na poszczególnych rynkach. Rozmaite firmy nieustannie poszukują nowych rozwiązań, aby wzmacniać swoją pozycję w branży, również e-commerce. Jak może im w tym pomóc open innovation?
|
jak zaplanować customer journey Customer journey w e-commerce – jak zoptymalizować ścieżkę zakupową klienta?
Różnorodne odczucia oraz wrażenia towarzyszące konsumentom na poszczególnych etapach procesu zakupowego współcześnie stają się ważnym wyznacznikiem sukcesu dla samych marek. Omawiamy, dlaczego warto więc skupić się na optymalizowaniu customer journey również w e-commerce.
|

Mobilnie. Wszędzie

Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

Mobilnie

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce