E-commerce

zakup towaru z Chin Zakupy towaru z Chin będą coraz droższe – co to oznacza dla przedsiębiorców?
Niskie ceny produktów sprzedawanych przez internet przez chińskich sprzedawców za pośrednictwem popularnych portali sprzedażowych są atrakcyjną ofertą dla kupujących Europejczyków. Państwo środka może pozwolić sobie na konkurencyjne ceny ze względu na istniejące zwolnienie z VAT od importowanych towarów o wartości nieprzekraczającej 22 euro. Jedną ze zmian wprowadzanych przez unijny pakiet VAT dla e-commerce jest zniesienie tego zwolnienia. Czy spowoduje to, że zakupy z Chin będą coraz droższe?
|
e-commerce a marketplace E-commerce czy marketplace – którą opcję wybrać na początek
Jeżeli dopiero pracujesz nad przeniesieniem swojego biznesu do sieci – z pewnością rozważasz, czy wybrać jedną z platform marketplace, czy skupić się na rozwoju własnego sklepu internetowego. Oba te warianty mają swoje wady i zalety – poniżej znajdziesz ich klarowną charakterystykę. Przyjrzenie się obu możliwościom pozwoli podjąć Ci świadomą decyzję, która będzie najlepiej odpowiadać na potrzeby Twojego biznesu.
|
jak wypromować sklep stacjonarny w internecie Jak wykorzystać internet, by promować sklep stacjonarny?
Według Harvard Business Review, 73 procent wszystkich klientów korzysta z wielu kanałów podczas podróży zakupowej. A to oznacza, że sklepy stacjonarne nie powinny traktować internetu jako alternatywy do tradycyjnej sprzedaży, tylko jako jej uzupełnienie.
|
reklama na LinkedIn Jak korzystać z analityki LinkedIn?
LinkedIn, jako wiodąca sieć społecznościowa dla sektora B2B, może być doskonałym kanałem marketingowym, umożliwiającym budowanie marki. Właściwe analizowanie statystyk, które udostępnia platforma, jest jednak niezbędne by tak się stało.
|
facebook audience insights Facebook Audience Insights. Jak wykorzystać dane i zwiększyć skuteczność działań?
Facebook Audience Insights. Jak wykorzystać dane i zwiększyć skuteczność działań? Facebook Audience Insights to jedno z najlepszych narzędzi analitycznych. Jeśli prowadzisz fanpage, korzystasz z reklam na Facebooku – koniecznie zobacz, jak go używać i wykorzystywać dane, które udostępnia.
|
Pomysł na biznes z drukarką 3D Drukarka 3D – co można wydrukować, by zarabiać?
Technologia druku 3D staje się coraz bardziej popularna, a liczba branż, w których można go wykorzystać, wciąż rośnie. Sprawdź, co można wydrukować drukarką 3D, ile kosztuje taka drukarka i czy jest to opłacalny biznes.
|
darmowe motywy WordPress 3 darmowe motywy WordPress dla firm
Dużą zaletą każdego CMS, w tym i WordPress, są gotowe rozwiązania, które pozwalają znacznie przyspieszyć proces tworzenia strony www. Do takich rozwiązań należą różne motywy i wtyczki, które można znaleźć na stronach producentów oraz w repozytorium WordPressa. Wiele z nich można pobrać całkowicie za darmo.
|
jak otworzyć kantor Jak otworzyć kantor wymiany walut?
Nie będzie przesadą, jeśli powiemy, że kantory to znak rozpoznawczy wielu polskich miast. Jak podaje parkiet.com – w Berlinie znajduje się ich 30, w Pradze 50, a w Warszawie aż 130. Aby założyć kantor wymiany walut, należy jednak spełnić szereg wymogów oraz zadbać o niemały kapitał początkowy. W przypadku kantoru internetowego jest trochę łatwiej. Sprawdź, jak krok po kroku stać się właścicielem własnego kantoru wymiany walut.
|
model freemium Model freemium – w jakich startupach sprawdzi się najlepiej?
Freemium chętnie wybierają startupy i producenci aplikacji mobilnych. Z powodzeniem stosują go także duże marki takie jak Dropbox, Spotify czy Skype. Jednak freemium, tak jak każdy inny model biznesowy, ma swoje plusy i minusy. Czy da się na nim zarabiać? Dla jakiego biznesu sprawdzi się najlepiej? Kiedy warto używać freemium, a kiedy free trial? Sprawdź.
|
jak założyć sklep internetowy? Jak założyć sklep internetowy? Ile to tak naprawdę kosztuje?
W Polsce powstaje coraz więcej sklepów internetowych. Choć rynek e-commerce wykazuje już pewne nasycenie, to wciąż nie brakuje miejsca na nowe, ciekawe sklepy.
|

Mobilnie. Wszędzie

Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

Mobilnie

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce