E-commerce

jak zaplanować customer journey Customer journey w e-commerce – jak zoptymalizować ścieżkę zakupową klienta?
Różnorodne odczucia oraz wrażenia towarzyszące konsumentom na poszczególnych etapach procesu zakupowego współcześnie stają się ważnym wyznacznikiem sukcesu dla samych marek. Omawiamy, dlaczego warto więc skupić się na optymalizowaniu customer journey również w e-commerce.
|
E-kastomizacja produktów
Rosnąca konkurencyjność na rynku sprawia, że przedsiębiorcom coraz trudniej jest trwale się na nim wyróżnić, również w kontekście branży e-commerce. Współcześni konsumenci potrafią dokładnie określić swoje potrzeby, a co za tym idzie, najchętniej wybierają oni produkty najlepiej odzwierciedlające ich oczekiwania.
|
p2p e-commerce Peer-to-peer (P2P) e-commerce – definicja oraz przykłady wykorzystania
Współcześnie wirtualny handel staje się integralną częścią codziennego życia, zwiększając ogólną rolę branży e-commerce.
|
rozliczenie sprzedaży Rozliczanie sprzedaży przez podatnika zwolnionego z VAT – odpowiedzi Ministerstwa Finansów dotyczące VAT e-commerce
Jesteś podatnikiem zwolnionym z rozliczania podatku VAT? Sprawdź, w jaki sposób powinieneś rozliczać transakcje z konsumentami w UE.
|
Jak dokonać korekty faktury z polskim VAT w ewidencjach OSS?
Pomyliłeś się przy wystawianiu faktury do konsumenta w UE? Sprawdź, w jaki sposób dokonać korekty.
|
procedura USZ Co to jest USZ i dokument celny H7?
Zastanawiasz się, kto będzie płacił VAT importowy od przesyłek do 150 euro? Dzisiaj opiszemy kolejną z nowych procedur.
|
firmbee no image Jak sprzedawać na Allegro? Kompleksowy poradnik krok po kroku
Myślisz o rozpoczęciu własnego biznesu na popularnym portalu aukcyjnym? A może już prowadzisz sklep internetowy i chciałbyś znaleźć nowe możliwości sprzedaży? Bez względu na to, czy jesteś początkującym przedsiębiorcą, czy doświadczonym sprzedawcą, nasz kompleksowy poradnik “Jak sprzedawać na Allegro – krok po kroku” pomoże Ci osiągnąć sukces na tej dynamicznej platformie.
|
firmbee no image Ile kosztuje sklep na Shopify? Przegląd wydatków 2023
Planujesz otworzyć sklep na Shopify w 2023 roku? Dowiedz się, ile to kosztuje! Przygotowaliśmy dla Ciebie pełen przegląd wydatków, których możesz się spodziewać podczas rozpoczęcia swojej przygody z e-commerce. Poznaj szczegóły w naszym najnowszym artykule.
|
firmbee no image Przewodnik po PrestaShop: Ile kosztuje sklep internetowy i jak go otworzyć?
Zapraszamy do zapoznania się z przewodnikiem po PrestaShop: Czy otwarcie sklepu internetowego może być zupełnie bezpłatne? Wspólnie zbadamy ten temat i rozwikłamy wszelkie wątpliwości związane z uruchomieniem e-sklepu. Gotowy na podbój świata e-commerce? Zaczynamy!
|
firmbee no image Shopify landing page – jak stworzyć stronę docelową w Shopify?
Odkryj tajniki tworzenia efektywnych stron docelowych w platformie Shopify! Nasz artykuł przynosi praktyczne wskazówki i kreatywne pomysły na zachwycające landing page. Dowiedz się, jak wyróżnić się w świecie e-commerce i przekuć odwiedzających w wiernych klientów!
|

Mobilnie. Wszędzie

Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

Mobilnie

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce
Napisz do nas lub zadzwoń +48 735 209 003