Biznes

Masz nieszablonowy pomysł na biznes, który przy podjęciu odpowiednich działań, ma realne szanse na sukces? W tym cyklu skupiamy się na tematyce startowania z własną działalnością, przybliżając zagadnienia charakterystyczne dla poszczególnych faz rozwoju biznesu. W naszych tekstach znaj...
Czytaj więcej
biznes miniaturka cyklu
public relations PR w małej firmie – 4 opcje, jak dobrze robić go na własną rękę
Działania PR w małej firmie nie muszą być ani skomplikowane, ani kosztowne. Nawet samodzielnie można skutecznie budować wizerunek i przyciągać klientów dzięki prostemu, ale przemyślanemu public relations. Istotna jednak jest konsekwencja, kreatywność i wykorzystanie dostępnych zasobów.
|
model biznesowy 5 popularnych modeli biznesowych w firmach technologicznych – jak możesz zastosować je we własnym biznesie?
Jak firmy technologiczne zarabiają i skalują swoje działania? Jednym z najistotniejszych czynników jest sprawdzony model biznesowy. W tym artykule przedstawiamy pięć modeli – od subskrypcji po marketplace – i podpowiadamy, jak możesz wdrożyć je w swojej firmie.
|
pitch deck Pitch deck – co powinien zawierać? Jak przygotować dobrą prezentację dla inwestorów?
Chcesz pozyskać kapitał na dalszy rozwój swojego startupu? Dowiedz się, co to pitch deck, co powinien zawierać i dlaczego jest ważny w procesie pozyskiwania środków.
|
działalność gospodarcza a komornik Działalność gospodarcza a komornik. Najważniejsze informacje.
Instytucja komornika stanowi kluczowy element w kontekście prowadzenia działalności gospodarczej. To komornik odpowiada za egzekwowanie prawa zarówno, kiedy egzekucji podlega sam przedsiębiorca, jak i w sytuacji gdy to jego firma chce odzyskać pieniądze.
|
kurs dla przedsiębiorców Przedsiębiorcy mogą zdobyć nowe kompetencje. PARP wydał kurs „Innowacja i kreatywność w biznesie”
Jeśli zamierzasz rozwijać swoje kompetencje w obszarze kreatywności i innowacyjności, mamy dobrą wiadomość. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) właśnie uruchomiła nowy kurs, który pomoże przedsiębiorcom wzmocnić ich umiejętności w tych dziedzinach. Program skierowany jest zarówno do właścicieli firm, jak i osób planujących założyć własny biznes.
|
potwierdzenie płatności kartą Papierowe potwierdzenia płatności kartą przechodzą do lamusa. Mastercard ogłosił zmianę
Mastercard wprowadził zmiany, które dotkną zarówno przedsiębiorców, jak i konsumentów. Firma ogłosiła rezygnację z drukowania papierowych potwierdzeń płatności kartą, co według niej ma uprościć procesy płatnicze w punktach sprzedaży. Ponadto decyzja ta wpisuje się w szerszy trend digitalizacji oraz dążenia do minimalizacji zużycia papieru. Czy to dobrze dla konsumentów?
|
Rynek subskrypcyjnych Rynek biznesów subskrypcyjnych jest już wart 15 miliardów dolarów, a urośnie o 3000%
Do 2025 roku rynek subskrypcyjny urośnie o zdumiewające 3000%, osiągając wartość 473 miliardów dolarów. Jeśli więc jeszcze nie oferujesz usług lub produktów w tym modelu biznesowym, być może warto w końcu to rozważyć. Pytanie: czy subskrypcja jest dla Ciebie? Co napędza rozwój rynku biznesów subskrypcyjnych? A także które firmy robią to dobrze? Przyjrzyjmy się liczbom i przykładom.
|
Jak zaplanować działania komunikacyjne w firmie? 6 kroków, przez które musisz przejść
Nawet najdoskonalszy produkt czy usługa nie osiągną sukcesu na rynku bez odpowiedniej strategii komunikacji. Jeśli jeszcze jej nie opracowałeś, zajmiemy się tym dzisiaj.
|
Omnichannel – czym jest i dlaczego jest tak ważny? Spójrzmy na przykłady
Co to właściwie jest omnichannel i jakie ma znaczenie dla współczesnego biznesu? Aby zrozumieć, dlaczego jest on tak ważny dla firm, spójrzmy na praktyczne zastosowanie tej strategii, zainspirowane przykładami z życia.
|
Ups! Mamy problem. Czym jest komunikacja kryzysowa i jak ją zaplanować?
Robiąc biznes, nietrudno popełnić błąd, stanąć w ogniu krytyki i zmierzyć się z kryzysem wizerunkowym. A ten w dzisiejszych czasach może być dotkliwszy niż kiedykolwiek przedtem, bo dzięki mediom społecznościowym negatywne informacje rozprzestrzeniają się w zastraszającym tempie.
|

Mobilnie. Wszędzie

Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

Mobilnie

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce
Napisz do nas lub zadzwoń +48 735 209 003