Ekonomia

analiza morfologiczna Analiza morfologiczna jako metoda twórczego rozwiązywania problemów
Planujesz wprowadzić na rynek nowy produkt lub usługę, ale brakuje Ci pomysłów, co mógłbyś/-abyś konkretnego zaoferować konsumentom?
|
Strategiczna karta wyników Strategiczna karta wyników oraz jej zastosowanie w e-commerce
E-commerce można uznać za jedną z najprężniej rozwijających się branż na rynku.
|
Instrumenty finansowe dla MŚP Instrumenty finansowe dla MŚP
Rynek umożliwia zawieranie różnego rodzaju umów, wykorzystując do tego aktywa finansowe.
|
Agile w Twojej firmie 7 sposobów jak wdrożyć kulturę Agile w swojej firmie
Jesteś odpowiedzialny za realizację projektów? Może kierujesz pracą innych lub angażujesz się w wykonywanie zleconych zadań?
|
alians strategiczny Alians strategiczny jako źródło budowania przewagi konkurencyjnej
Warunki rynkowe wymagają od przedsiębiorcy ciągłego poszukiwania możliwości rozwoju i budowania silnej pozycji konkurencyjnej.
|
Macierz McKinseya Macierz McKinseya w ocenie atrakcyjności produktu
Współczesny rynek wywiera dużą presję na przedsiębiorcach, aby szukać coraz to nowych sposobów wyróżnienia się i rozwoju.
|
filozofia kaizen Strategia ciągłego doskonalenia – czym jest filozofia kaizen w kontekście doskonalenia zawodowego?
Filozofia kaizen jest sposobem zarządzania, która została zaczerpnięta z japońskiej kultury.
|
teoria ograniczeń w biznesie Wykorzystanie teorii ograniczeń w biznesie
Przedsiębiorstwa, chcące osiągnąć przewagę nad konkurencją, powinny poszukiwać rozwiązań zmierzających do optymalizacji swoich działań.
|
Lean management Lean management – co to takiego? Narzędzia oraz przykłady zastosowania
Zastanawiasz się, w jaki sposób możesz lepiej zarządzać firmą, wykorzystując jej potencjał, a jednocześnie ograniczyć marnowanie swoich zasobów?
|
mapa interesariuszy Mapa interesariuszy – czym jest i do czego służy analiza interesariuszy?
Na działalność firmy ma wpływ wiele grup interesów, a co się z tym wiąże – ich oczekiwania i potrzeby. Warto mieć je na uwadze przy podejmowaniu decyzji strategicznych, ponieważ w pośredni lub bezpośredni sposób oddziałują na sytuację przedsiębiorstwa.
|

Mobilnie. Wszędzie

Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

Mobilnie

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce
Napisz do nas lub zadzwoń +48 735 209 003