Ekonomia

zarządzanie wiedzą Jak wdrożyć strategię zarządzania wiedzą w małych i średnich przedsiębiorstwach?
Prowadzenie biznesu wymaga wielu zasobów, które warunkują jego wartość. Oprócz zasobów materialnych, ludzi, technologii, zasadnicze znaczenie ma sposób tworzenia, użytkowania i dzielenia się wiedzą. Zwłaszcza wśród małych i średnich przedsiębiorstw, sprecyzowany i ukierunkowany na konkretny cel system zarządzania wiedzą pozwoli podejmować lepsze decyzje strategiczne.
|
Crowdsourcing Crowdsourcing – czym jest i czy można go wykorzystać jako źródło kreatywnych rozwiązań dla firmy?
Na przestrzeni lat wiele firm zdążyło dostrzec potencjał w procesie angażowania społeczności w swój rozwój i poszukiwania innowacyjnych pomysłów. Ponadto wszechobecność Internetu znacząco ułatwiła to zadanie i zapoczątkowała w biznesie zjawisko crowdsourcingu. Czy wiesz, w jaki sposób możesz je wykorzystać?
|
KPI - czym są? Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) – co to takiego? Finansowe i niefinansowe KPI
Refleksja nad wydajnością jest jednym z najważniejszych sposobów wpływania na sukces firmy. Kluczowe wskaźniki efektywności pozwalają odzwierciedlić sukces firmy i przedstawić przyszłą strategię z dobrze ugruntowanej pozycji.
|
Macierz Ansoffa jako narzędzie do badania możliwości rozwoju przedsiębiorstwa
Ciągłe udoskonalanie procesów w przedsiębiorstwie i szukanie rozwiązań na pojawiające się przeszkody decydują o jego przewadze konkurencyjnej.
|
łańcuch wartości Łańcuch wartości jako metoda analizy strategicznej przedsiębiorstwa
Kolejną metodą badania działalności przedsiębiorstwa jest łańcuch wartości Portera.
|
analiza portfelowa - macierz BCG Analiza portfelowa przedsiębiorstwa – jakie są metody? Czym jest macierz BCG?
Każde przedsiębiorstwo posiada swój portfel strategiczny, który może składać się z produktów, usług lub podlegających podmiotów. Skuteczne zarządzanie nim umożliwia podejmowanie kluczowych decyzji dla rozwoju przedsiębiorstwa. Pomóc Ci w tym może analiza portfelowa.
|
analiza PEST Analiza PEST – jako metoda na ocenę makrootoczenia przedsiębiorstwa
Otoczenie biznesowe, w którym działają przedsiębiorcy, bywa zmienne i kapryśne.
|
model 5 sił portera Model 5 sił Portera jako metoda analizy atrakcyjności sektora
Myślisz o rozpoczęciu własnej działalności albo już taką posiadasz i chciałbyś poprawić jej wyniki?
|
mapa grup strategicznych Mapa grup strategicznych jako metoda analizy konkurencji
Niewątpliwie każdemu uczestnikowi obrotu gospodarczego zależy na poprawie swojej pozycji rynkowej i wyróżnieniu się na tle innych.
|
ocena pozycji a KCS Ocena pozycji przedsiębiorstwa za pomocą KCS oraz korzyści z niej wynikające
W obecnej rzeczywistości rynkowej, niezwykle ważną rolę odgrywają działania zmierzające do poprawienia lub utrzymania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa.
|

Mobilnie. Wszędzie

Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

Mobilnie

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce
Napisz do nas lub zadzwoń +48 735 209 003