Ekonomia

Firma usługowa czy produktowa Firma usługowa czy produktowa – na którą lepiej się zdecydować?
Wybór pomiędzy firmą usługową a produktową to jedna z kluczowych decyzji, którą należy podjąć, startując z nowym biznesem. W artykule przyjrzymy się temu dylematowi, analizując plusy i minusy obu podejść, a także dostarczając wskazówek, które pomogą ci znaleźć odpowiedź na to pytanie.
|
jak technologia zmienia kanały dystrybucji 12 przykładów, jak technologia zmienia kanały dystrybucji
Wraz z postępem technologicznym kanały dystrybucji przeszły ewolucję, która wywarła ogromny wpływ na sposoby, w jakie produkty i usługi docierają do konsumentów.
|
firmbee no image Czym są fazy sesji giełdowej i co oznaczają dla inwestora?
Po otworzeniu rachunku inwestycyjnego i wpłaceniu na niego środków możesz zacząć działać na giełdzie. Funkcjonują jednak na niej określone przedziały czasowe, w których należy dokonywać transakcji. Są to tzw. sesje giełdowe, a w tym artykule wyjaśnimy, czym się one charakteryzują.
|
flipping nieruchomości Czym jest flipping nieruchomości i jak go rozliczyć?
Inwestowanie poprzez flipping nieruchomości staje się coraz popularniejszym sposobem na gromadzenie kapitału. Jednakże w dalszym ciągu należy pamiętać o obowiązku odprowadzenia podatku od uzyskanych z tego tytułu dochodów. W tym artykule dowiesz się, na czym polega flipping i jakie są zasady dotyczące jego rozliczania.
|
faktoring a forfaiting Forfaiting jako źródło finansowania firmy. Faktoring a forfaiting – główne różnice
Wiele przedsiębiorstw poszukuje sposobów na pozyskiwanie dodatkowego kapitału, aby móc zawierać określone transakcje handlowe. Jednym z nich jest forfaiting, który dosyć często jest uznawany za tożsamy z faktoringiem.
|
podatek giełdowy Podatek giełdowy – jak rozliczać zyski kapitałowe?
Każda osoba inwestująca na giełdzie i uzyskująca z tego tytułu przychody jest zobligowana do uiszczenia należnego podatku giełdowego. Z tego artykułu dowiesz się, jak rozliczać zyski kapitałowe i znajdziesz najważniejsze kwestie związane z tym tematem.
|
Tajemnica handlowa – czym jest i jak zapobiegać naruszeniom?
Często bardzo ważnym elementem budowania przewagi konkurencyjnej firmy jest jej tajemnica handlowa. Z tego powodu tak ważna jest odpowiednia ochrona poufnych informacji przedsiębiorstwa, a w razie niedozwolonych praktyk – podjęcie odpowiednich czynności prawnych.
|
Atak hakerski – jak zabezpieczyć swoją firmę przed atakiem?
Rozwój technologii niesie ze sobą pozytywne skutki, ułatwiające codzienną pracę i prowadzenie biznesu. Jednakże nie można zapomnieć o negatywnej stronie tego trendu, jakim jest rosnąca cyberprzestępczość.
|
dług publiczny i jego wpływ na gospodarkę Czym jest dług publiczny i jak wpływa on na gospodarkę?
Nie jest zaskoczeniem, iż Polska jest jednym z wielu krajów z rosnącym długiem publicznym. Między 2020 a 2022 rokiem wg raportu Forum Obywatelskiego Rozwoju wzrósł on o niemal 70 mld złotych. Jak ta sytuacja wpływa na sytuację gospodarczą i jakie są sposoby przeciwdziałania temu zjawisku?
|
przeciwdziałanie opóźnieniom 10 sposobów na przeciwdziałanie opóźnieniom w płatnościach od klientów i kontrahentów
Większość firm zmaga się z zatorami płatniczymi. W szczególności narażone na negatywne skutki tego zjawiska są mali i średni przedsiębiorcy.
|

Mobilnie. Wszędzie

Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

Mobilnie

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce
Napisz do nas lub zadzwoń +48 735 209 003