|
|
13 minut czytania

Koncesje, zezwolenia i zgłoszenia na gry hazardowe. Legalne działania hazardowe – 2025

Gry hazardowe to biznes, który wymaga nie tylko zamiłowania do ryzyka, ale także wypełnienia wielu formalności. Sprawdź, jakie koncesje i zezwolenia są niezbędne do legalnego prowadzenia działalności hazardowej, a także gry w pokera.

podatek od gier hazardowych 2025

Legalne działania hazardowe – omówione zagadnienia:

Pokaż więcej ↓

Niezależnie od tego, czy marzymy o własnym kasynie, salonie gier, organizacji turnieju pokera czy organizacji loterii, musimy spełnić szereg formalności. Prowadzenie nielegalnych gier hazardowych grozi poważnymi konsekwencjami prawnymi. Dowiedz się, jak zalegalizować działalność hazardową?

Pojęcie i rodzaje gier hazardowych

Zgodnie z ustawą o grach hazardowych zaliczają się do nich:

  • gry losowe,
  • zakłady wzajemne,
  • gry w karty: black jack, poker i baccarat, jeżeli są rozgrywane o nagrody pieniężne lub rzeczowe,
  • gry na automatach.

Gry losowe to gry, w których uczestnicy mogą wygrać nagrody pieniężne lub rzeczowe, a ich wynik zależy elementu losowego. Kluczowym elementem tych gier jest nieprzewidywalność wyniku. Zgodnie z ustawą o grach hazardowych do gier losowych zaliczają się:

  • gry liczbowe,
  • loterie pieniężne,
  • gry telebingo,
  • gry cylindryczne,
  • gry w kości,
  • bingo pieniężne i fantowe,
  • loterie fantowe, promocyjne oraz audioteksowe.

Zakłady wzajemne to gry o nagrody rzeczowe lub pieniężne, które polegają na:

  • odgadywaniu wyników sportowych rywalizacji ludzi lub zwierząt – totalizator,
  • odgadywaniu zaistnienia różnych zdarzeń – bukmacherstwo.

Uczestnicy wpłacają stawki, a wysokość wygranej zależy od trafności ich przewidywań. Dla zakładów wzajemnych charakterystyczne jest połączenie czynnika wiedzy z elementem losowym.

Grami na automatach są różnorodne gry, które odbywają się na urządzeniach mechanicznych, elektromechanicznych, elektronicznych oraz w Internecie i które zawierają element losowości. Wygrane mogą być pieniężne lub rzeczowe, a także obejmować możliwość kontynuacji gry bez dodatkowych opłat. Do tej kategorii zaliczane są także gry organizowane w celach komercyjnych, nawet jeśli nie ma w nich nagród.

W razie wątpliwości minister właściwy do spraw finansów publicznych rozstrzyga, na wniosek lub z urzędu, w drodze decyzji, czy gry lub zakłady są grami losowymi, zakładami wzajemnymi, grami w karty albo grami na automacie w rozumieniu ustawy.

W dalszej części artykułu będziemy powoływać się na tzw. kwotę bazową. W rozumieniu ustawy o grach hazardowych jest nią kwota przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw bez wypłat nagród z zysku, w drugim kwartale roku poprzedniego. W 2024 roku kwota bazowa wynosiła 7364,30 zł.

Które gry objęte są monopolem państwa?

Monopolem państwa objęte jest:

  • prowadzenie działalności w zakresie gier liczbowych, loterii pieniężnych, gry telebingo oraz gier na automatach poza kasynem gry;
  • urządzanie gier hazardowych przez Internet, z wyjątkiem zakładów wzajemnych i loterii promocyjnych.

Monopol państwa w zakresie gier na automatach poza kasynem gry jest wykonywany w salonach gier na automatach.

W grach objętych monopolem państwa ustanawia się dopłaty w wysokości:

  • 25% stawki, ceny losu lub innego dowodu udziału w grze – w grach liczbowych;
  • 10% stawki, ceny losu lub innego dowodu udziału w grze – w loteriach pieniężnych i grze telebingo.

Urządzanie gier hazardowych nieobjętych monopolem państwa

Działalność w zakresie gier cylindrycznych, gier w karty, gier w kości i gier na automatach może być prowadzona po uzyskaniu koncesji na kasyno gry lub odpowiedniego zezwolenia (za wyjątkiem przypadków objętych monopolem państwa).

Działalność w zakresie gier bingo pieniężne może być prowadzona po uzyskaniu zezwolenia na prowadzenie salonu takiej gry.

Działalność w zakresie zakładów wzajemnych może być prowadzona – stosownie do udzielonego zezwolenia – wyłącznie w punktach przyjmowania zakładów wzajemnych albo przez internet, po uzyskaniu zezwolenia na urządzanie zakładów wzajemnych.

Reklama i promocja gier cylindrycznych, gier w karty, gier w kości, gier na automatach oraz zakładów wzajemnych (z pewnymi wyjątkami opisanymi w art.29b ustawy o grach hazardowych) jest zabrioniona. Przez reklamę oraz promocję rozumie się przede wszystkim:

  • publiczne rozpowszechnianie znaków towarowych, symboli graficznych i innych oznaczeń z nimi związanych, a także nazw i symboli graficznych podmiotów prowadzących działalność w zakresie gier oraz informacji o miejscach, w których takie gry lub zakłady są urządzane, i możliwościach uczestnictwa;
  • publiczną prezentację tych gier lub zakładów, rozdawanie rekwizytów z nimi związanych, wręczanie żetonów lub dowodów uczestnictwa w tych grach albo ich sprzedaż w miejscach publicznych, a także inne formy publicznego zachęcania do uczestnictwa w nich lub przekonywania o ich zaletach bądź zachęcania do wstępu do kasyn gry lub punktów przyjmowania zakładów wzajemnych.

Organizowanie gier w pokera

Gra w pokera może być organizowana w kasynach gry lub poza kasynem gry przez podmioty urządzające gry hazardowe na podstawie udzielonej koncesji na prowadzenie kasyna gry w następujący sposób:

  1. w kasynie gry, jeżeli regulamin gry w pokera został uprzednio zaakceptowany przez ministra właściwego do spraw finansów publicznych oraz:
    • gra jest prowadzona przez uprawnionego pracownika, a gracze grają przeciwko kasynu albo
    • w formie turnieju gry w pokera, jeżeli uczestnicy grają między sobą, a liczba uczestników wynosi co najmniej 10 osób oraz dokonano zgłoszenia organizacji takiego turnieju dyrektorowi Izby Administracji Skarbowej właściwemu ze względu na miejsce urządzania turnieju gry w pokera;
  2. poza kasynem gry w formie turnieju, jeżeli:
    • uczestnicy turnieju gry w pokera grają między sobą, a liczba uczestników turnieju wynosi co najmniej 10 osób,
    • dokonano zgłoszenia takiego turnieju dyrektorowi Izby Administracji Skarbowej właściwemu ze względu na miejsce urządzania turnieju,
    • regulamin turnieju gry w pokera został uprzednio zaakceptowany przez ministra właściwego do spraw finansów publicznych,
    • podmiot urządzający turniej jest obowiązany zainstalować w miejscu organizacji gry system audiowizyjny, który monitoruje przebieg gry.

Podmiot organizujący turniej pokera na podstawie koncesji kasyna ma obowiązek do 25. dnia miesiąca po zakończeniu turnieju przedstawić dyrektorowi Izby Administracji Skarbowej dane o uczestnikach, którzy uzyskali wygrane. Informacje te powinny zawierać imiona, nazwiska, kwotę wpisowego oraz wysokość wygranych, a także dane dotyczące rozliczenia podatku od gier.

Gra w pokera może być urządzana w formie turnieju gry w pokera poza kasynami przez podmiot nieposiadający koncesji na prowadzenie kasyna, jeżeli:

  • wygraną są nagrody rzeczowe, a ich wartość nie przekracza 50% kwoty bazowej;
  • dokonano zgłoszenia organizacji takiego turnieju dyrektorowi Izby Administracji Skarbowej właściwemu ze względu na miejsce urządzania turnieju gry w pokera;
  • regulamin turnieju gry w pokera poza kasynem gry został zatwierdzony przez ministra właściwego do spraw finansów publicznych;
  • gra w pokera odbywa się w wydzielonym miejscu dostępnym wyłącznie dla pełnoletnich osób zaproszonych przez organizatora.

Zgłoszenie organizacji takiego turnieju gry w pokera należy złożyć dyrektorowi Izby Administracji Skarbowej właściwemu ze względu na miejsce urządzania gry oraz powinno zawierać:

  • imię, nazwisko i adres zamieszkania osoby zgłaszającej albo nazwę i adres siedziby podmiotu zgłaszającego;
  • nazwę turnieju gry w pokera;
  • określenie czasu, w którym planuje się urządzenie turnieju gry w pokera, oraz miejsca jego urządzenia;
  • przewidywaną liczbę uczestników;
  • środki przedsięwzięte w celu uniemożliwienia dostępu niepełnoletnim uczestnikom.

Zgłoszenie turnieju gry w pokera jest wolne od opłat.

Jak założyć kasyno?

Jak już wiemy, urządzanie gier cylindrycznych, gier w karty, gier w kości oraz gier na automatach jest dozwolone wyłącznie w kasynach, które posiadają odpowiednią koncesję. Koncesję na kasyno wydaje minister finansów publicznych na wniosek zainteresowanego. Jedna koncesja jest udzielana na prowadzenie jednego kasyna gry.

W przypadku nierozpoczęcia działalności w terminie określonym w koncesji, koncesja wygasa w całości lub w części, w której nie podjęto działalności.

Informacja o wygasających koncesjach jest publikowana na stronie Ministerstwa Finansów nie później niż 9 miesięcy przed jej wygaśnięciem, wraz z danymi o dostępnych lokalizacjach.

Jak założyć salon gry bingo pieniężne?

Urządzanie gier bingo pieniężne jest dozwolone wyłącznie w przeznaczonym do tego salonie, na którego prowadzenie trzeba mieć zezwolenie. Wydaje je minister do spraw finansów publicznych na wniosek zainteresowanego. Jedno zezwolenie jest udzielane na prowadzenie jednego salonu gry.

Po pozytywnej weryfikacji wniosku minister finansów publicznych wydaje decyzję o udzieleniu zezwolenia na prowadzenie salonu gry bingo pieniężne. Zezwolenie jest ważne przez 6 lat, a jego posiadacz ma możliwość wystąpienia o przedłużenie terminu rozpoczęcia działalności o maksymalnie 6 miesięcy. Jeśli działalność nie zostanie rozpoczęta w określonym terminie, zezwolenie wygasa w całości lub w części, w której działalność nie została podjęta.

Loterie fantowe, gry bingo fantowe i loterie promocyjne

Loterie lub gry bingo fantowe można zorganizować na podstawie:

  • zezwolenia,
  • zgłoszenia, jeśli:
    • pula wygranych nie przekracza kwoty bazowej,
    • pula wygranych jest wyższa od kwoty bazowej, ale nie przekracza 15-krotności tej kwoty – gdy gry prowadzi organizacja pożytku publicznego.

W przypadku organizacji pożytku publicznego łączna wartość puli wygranych w loteriach fantowych lub grach bingo fantowe może wynieść w ciągu roku nie więcej niż 30-krotność kwoty bazowej.

Dochód z loterii fantowej i gry bingo fantowe przeznaczany jest w całości na realizację określonych w zezwoleniu i regulaminie gry celów społecznie użytecznych, w szczególności dobroczynnych.

Zgłoszenie loterii i gry bingo fantowe

Loterie i gry bingo fantowe, w których pula wygranych nie przekracza kwoty bazowej, mogą być organizowane po zgłoszeniu gry (bez konieczności uzyskania zezwolenia), którego należy dokonać co najmniej 30 dni przed jej rozpoczęciem.

Loterie fantowe, gry bingo fantowe, loterie promocyjne i loterie audioteksowe mogą być urządzane jednorazowo w skali ogólnokrajowej lub lokalnej zgodnie z zatwierdzonym regulaminem.

Zgłosić urządzanie loterii/gry bingo można w dowolnym momencie, nie później jednak niż 30 dni przed dniem jej rozpoczęcia, do urzędu celno-skarbowego właściwego dla:

  • miejsca gry – jeśli dotyczy to miejsca, które podlega tylko jednemu urzędowi;
  • miejsca zamieszkania lub siedziby organizatora – jeśli gra ma się odbywać w przynajmniej dwóch miejscach podlegających różnym urzędom.

W zgłoszeniu loterii należy wskazać m.in. czas i miejsce loterii, cel, na który przeznacza się dochód, planowaną wielkość sprzedaży losów/kartonów.

Zgłoszenie loterii jest wolne od opłat.

Organizatorzy gier powinni pamiętać o m.in. następujących obowiązkach:

  • poinformowaniu odpowiedniego urzędu o zmianie regulaminu w ciągu 3 dni od jego zmiany;
  • zgłoszeniu do urzędu zamiaru pozbycia się różnych elementów gry (np. losów, kartonów);
  • przekazaniu do urzędu raportu po zakończenia gry, przede wszystkim z zakresu przeznaczenia dochodu z loterii lub gry bingo.

Zezwolenie na urządzenie loterii fantowej lub gry bingo fantowe

Zezwolenie na urządzenie loterii lub bingo jest koniecznie, gdy pula wygranych przekracza kwotę bazową.

Wniosek o zezwolenie na loterię/bingo należy złożyć do dyrektora Izby Administracji Skarbowej właściwego dla:

  • danego województwa – jeśli gra ma mieć zasięg jednego województwa,
  • miejsca zamieszkania/siedziby organizatora – jeśli gra ma się odbywać w skali ogólnopolskiej lub na terenie co najmniej dwóch województw.

We wniosku o zezwolenie należy wskazać m.in.: rodzaj, obszar i czas trwania gry, cel, na który przeznacza się dochód z gry, planowaną wielkość sprzedaży losów/kartonów, gwarancję wypłacalności nagród.

W przypadku pozytywnej weryfikacji wniosku wydane zezwolenie na grę jest ważne przez okres jej trwania, nie dłużej jednak niż 2 lata.

Zezwolenie obejmuje jednorazowe urządzenie loterii fantowej lub gry bingo fantowe w skali krajowej lub lokalnej, zgodnie z zatwierdzonym regulaminem.

Po uzyskaniu zezwolenia organizatorzy gier muszą pamiętać o kilku obowiązkach względem urzędu skarbowego, jak m.in.:

  • zgłoszeniu rozpoczęcia loterii lub gry bingo do urzędu celno-skarbowego;
  • przedstawieniu wykazu wydanych wygranych, dochodów i ich przeznaczenia w ciągu 30 dni po grze;
  • złożeniu szczegółowych informacji o przeznaczeniu dochodu na wskazane w zezwoleniu oraz regulaminie cele społecznie użyteczne, w szczególności dobroczynne;
  • zgłoszeniu zamiaru zniszczenia losów na 7 dni przed planowanym tego terminem.

Pobierz zestawienie wymogów formalnych dla organizacji gier hazardowych.

Wartość wygranych w grach hazardowych

Ustawa o grach hazardowych w art. 18 reguluje kwestię wygranych w grach hazardowych. Przepisy stanowią m.in., że:

  • wartość wygranej w grach hazardowych nie może być niższa od ceny losu lub innego dowodu udziału w grze albo kwoty wpłaconej stawki;
  • ogólna wartość wygranych w grze liczbowej – z wyjątkiem gry liczbowej keno – totalizatorze i grze bingo pieniężne nie może być niższa niż 50% kwoty wpłaconych stawek, a w loterii pieniężnej;
  • loterii fantowej, grze telebingo oraz grze bingo fantowe nie może być niższa niż 30% łącznej ceny przeznaczonych do sprzedaży losów lub innych dowodów udziału w grze;
  • w grach na automatach zaprogramowana wartość wygranych w automacie nie może być niższa niż 75% kwoty wpłaconych stawek;
  • w zakładach wzajemnych, w przypadku zakładów na odgadywanie zdarzeń wirtualnych, średnia zaprogramowana wartość wygranych nie może być niższa o więcej niż 5 punktów procentowych niż średnia wygrywalność w zakładach wzajemnych, a w przypadku zakładów na odgadywanie zdarzeń niebędących zdarzeniami wirtualnymi za miesiąc poprzedzający.

Podmiot urządzający gry hazardowe jest obowiązany prowadzić ewidencję wypłaconych (wydanych) wygranych, których wartość wynosi co najmniej 2280 zł oraz przechowywać ją przez 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym uzyskano wygraną lub nastąpiła jej wypłata (wydanie).

Gry hazardowe przez internet

Podmiot urządzający gry hazardowe w internecie musi korzystać wyłącznie z polskich domen internetowych. Ponadto jest zobowiązany do prowadzenia archiwizacji danych związanych z grami hazardowymi w czasie rzeczywistym, w urządzeniu znajdującym się na terytorium Polski, państwa UE lub EOG. Archiwizacja ta powinna obejmować dane dotyczące przebiegu gier, wyników, transakcji oraz identyfikacji uczestników. Dodatkowo podmiot urządzający internetowe gry hazardowe ma obowiązek zapewnienia dostępu (także zdalnego) do tych danych organom Krajowej Administracji Skarbowej.

Rejestr domen niedozwolonych

Minister finansów prowadzi jawny Rejestr domen, które oferują lub promują gry hazardowe niezgodnie z prawem. Jest on dostępny na stronie hazard.mf.gov.pl.

Wpisanie domeny do Rejestru obliguje przedsiębiorców telekomunikacyjnych do blokowania dostępu do tych stron, a dostawców usług płatniczych do zaprzestania świadczenia usług na tych stronach.

Legalne podmioty na rynku zakładów wzajemnych i gier hazardowych przez internet znajdują się na podlinkowanym Wykazie.

Kontrola rynku gier hazardowych

Za naruszenie przepisów ustawy o grach hazardowych grozi kara pieniężna zgodnie z art. 89 tej ustawy. Może ona być nałożona na osoby urządzające gry hazardowe bez wymaganej koncesji, zezwolenia lub zgłoszenia, a także na tych, którzy łamią warunki zatwierdzonego regulaminu. Sankcje dotyczą również urządzania gier na niezarejestrowanych automatach oraz uczestników gier hazardowych organizowanych niezgodnie z prawem. Dodatkowo kara może dotyczyć właścicieli lokali, w których odbywają się nielegalne gry.

Za przeprowadzanie kontroli celno-skarbowych w obszarze gier hazardowych oraz za wykrywanie, zapobieganie i zwalczanie przestępstw i wykroczeń skarbowych związanych z organizacją gier hazardowych odpowiedzialna jest Krajowa Administracja Skarbowa (KAS).

gry-hazardowe

Informacja o realizacji ustawy o grach hazardowych w roku 2023 sporządzona przez Ministerstwo Finansów

Na koniec przedstawmy statystyki z kontroli gier hazardowych w 2023 roku.

Salony gier na automatach – przeprowadzono 201 kontroli, a wyniku 52 stwierdzono nieprawidłowości, które dotyczyły m.in.:

  • braku powiadomienia naczelnika urzędu celno-skarbowego o: godzinach pracy salonu gier na automatach, awariach automatów do gier, zerwaniu plomb, zmianiu systemu rejestrującego i archiwizującego;
  • braku aktualnego regulaminu gry;
  • braku weryfikacji gracza;
  • nielegalnej promocji;
  • braku aktualnego zaświadczenia o przeszkoleniu z zakresu przepisów o grach hazardowych.

Kasyna gry – przeprowadzono 52 kontrole, z których w 4 stwierdzono nieprawidłowości, które dotyczyły m.in.:

  • braku powiadomienia właściwego urzędu celno-skarbowego o zdarzeniach związanych: ze stanem pomieszczeń, z działaniem lub stanem automatów i urządzeń do gier objętych kontrolą celno-skarbową;
  • mogących mieć wpływ na urządzanie gier;
  • braku wydania gościom kasyna jednorazowej karty wstępu;
  • niedopełnienia obowiązku rejestracji gościa;
  • braku możliwości prowadzenia jednocześnie gier cylindrycznych i gier w karty na dostępnych stołach.

Loterie promocyjne – przeprowadzono 68 kontroli, z których w 46 przypadkach stwierdzono nieprawidłowości, które dotyczyły m.in.:

  • urządzania loterii promocyjnej bez zezwolenia lub zatwierdzonego regulaminu;
  • prowadzenia loterii niezgodnie z zatwierdzonym regulaminem;
  • braku zgłoszenia loterii;
  • nieterminowego przekazania informacji przez organizatora o rozpoczęciu loterii promocyjnej;
  • braku ewidencji zaświadczeń o uzyskanej wygranej;
  • braku ewidencji wypłaconych (wydanych) wygranych, których wartość wynosi co najmniej 2 280 zł;
  • niesporządzenia i nieprzesłania w terminie 30 dni od zakończenia loterii informacji dotyczącej przeprowadzonej loterii.

Loterie fantowe – przeprowadzono 76 kontroli, w 31 wykazano nieprawidłowości, które dotyczyły m.in.:

  • urządzania loterii fantowej bez zgłoszenia lub bez zatwierdzonego regulaminu;
  • braku rozliczenia loterii;
  • braku zgłoszenia właściwemu naczelnikowi urzędu celno-skarbowego zamiaru zniszczenia losów;
  • braku informacji o przekazaniu dochodu z loterii fantowej w całości na realizację określonych w zgłoszeniu i regulaminie gry celów społecznie użytecznych;
  • wartości wygranej poniżej wartości losu;
  • nieprowadzenia ewidencji zaświadczeń o uzyskanej wygranej powyżej 2 280 zł;
  • braku zgłoszenia lub nieterminowego zgłoszenia zmian zapisów w regulaminie.

Gra w pokera rozgrywana w formie turnieju – przeprowadzono 34 kontrole, w 19 ujawniono nieprawidłowości, które dotyczyły m.in.:

  • braku wydzielonego miejsca do przeprowadzenia turnieju gry w pokera;
  • braku dowodu tożsamości uczestnika turnieju;
  • niewydania graczom karty wstępu;
  • braku dostępu do ustawy o grach hazardowych i regulaminu w miejscu urządzania turnieju gry w pokera;
  • urządzania rozgrywki niezgodnie z regulaminem (niewłaściwa liczba osób na poszczególnych etapach);
  • braku ewidencji wypłaconych (wydanych) wygranych, których wartość wynosi co najmniej 2 280 zł;
  • oferowania nagród o wartości przekraczającej 50% kwoty bazowej.

Gry urządzane z wykorzystaniem sieci Internet – W trakcie 9 z 16 przeprowadzonych kontroli ujawniono nieprawidłowości, które dotyczyły m.in.:

  • udostępnienia zatwierdzonego regulaminu gry na innej stronie internetowej niż wskazana w zezwoleniu Ministra Finansów;
  • braku ewidencji wypłaconych (wydanych) wygranych, których wartość wynosi co najmniej 2 280 zł;
  • obliczeń wysokości podatku od gier;
  • nieterminowego składania deklaracji dla podatku od gier POG-5.

Szczegółowe dane oraz informacje o stanie rynku gier hazardowych w Polsce i działaniach państwa, zarówno legislacyjnych i kontrolnych, jak i związanych ze ściganiem przestępczości w obszarze nielegalnych gier hazardowych za rok 2023 znajdziemy w Raporcie rządowym Informacja o realizacji ustawy o grach hazardowych w roku 2023.

Autor ifirma.pl

Dorota Łesak

Księgowa i autorka tekstów. Jako księgowa w ifirma.pl każdego dnia zapewnia fachowe wsparcie swoim klientom – małym firmom usługowym i handlowym. Pomiędzy codziennymi obowiązkami dzieli się na blogu ifirma.pl swoim wieloletnim doświadczeniem i wiedzą dotyczącą tematów księgowo-podatkowych.

Dodaj komentarz

Zachęcamy do komentowania naszych artykułów. Wyraź swoje zdanie i włącz się w dyskusje z innymi czytelnikami. Na indywidualne pytania (z zakresu podatków i księgowości) użytkowników ifirma.pl odpowiadamy przez e-mail, czat lub telefon – skontaktuj się z nami.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Administratorem Twoich danych osobowych jest IFIRMA S.A. z siedzibą we Wrocławiu. Dodając komentarz na blogu, przekazujesz nam swoje dane: imię i nazwisko, adres e-mail oraz treść komentarza. W systemie odnotowywany jest także adres IP, z wykorzystaniem którego dodałeś komentarz. Dane zostają zapisane w bazie systemu WordPress. Twoje dane są przetwarzane na podstawie Twojej zgody, wynikającej z dodania komentarza. Dane są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu, jak również w celu obrony lub dochodzenia roszczeń. Dane w bazie systemu WordPress są w niej przechowywane przez okres funkcjonowania bloga. O szczegółach przetwarzania danych przez IFIRMA S.A dowiesz się ze strony polityki prywatności serwisu ifirma.pl.

Może te tematy też Cię zaciekawią

Biuro rachunkowe - ifirma.pl

Mobilnie. Wszędzie

Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

Mobilnie
Napisz do nas lub zadzwoń +48 735 209 003