AI w biznesie

AI w HR AI w HR: Jak automatyzacja rekrutacji wpływa na HR i rozwój zespołu?
Rewolucja technologiczna nie omija działów HR. Chmura, automatyzacja procesów, chatboty, a przede wszystkim sztuczna inteligencja (AI) coraz śmielej wkraczają do firm, zmieniając krajobraz rekrutacji i zarządzania personelem. Jakie korzyści niesie ze sobą automatyzacja oparta na AI? Jakie wyzwania stoją przed nowoczesnym HR?
|
Etyka AI Etyka AI w biznesie. Dlaczego warto zainwestować w etyczne rozwiązania
Według raportu IBM Global AI Adoption Index z 2022 opracowanego na podstawie badania ponad 3000 firm z 22 branż i 53 krajów, aż 35% organizacji korzysta obecnie ze sztucznej inteligencji.
|
Sztuczna inteligencja Czy sztuczna inteligencja w procesie tworzenia produktu to zawsze dobry pomysł?
Sztuczna inteligencja często już przy pierwszych próbach daje efekt Wow! Wtedy zaczynamy myśleć o fascynujących możliwościach usprawnienia procesu projektowania i tworzenia nowych produktów.
|
Produkt AI Produkt AI – jak nim zarządzać?
Coraz więcej firm wprowadza do swoich istniejących produktów cyfrowych komponenty AI. Inne budują od zera produkt AI bazujący na najnowszych technologiach. Jak zarządzać produktem AI?
|
automatyzacja procesów Automatyzacja procesów wspomagana AI. Od czego zacząć?
Czy kiedykolwiek marzyłeś o zautomatyzowaniu nudnych, powtarzalnych zadań w pracy? A co, jeśli mógłbyś nie tylko je zautomatyzować, ale sprawić, że zostaną wykonane szybciej i dokładniej?
|
Analiza sentymentu Jak AI pomaga w zarządzaniu opiniami klientów? Analiza sentymentu opinii przez AI
Według raportu Power Reviews aż 97% klientów przed zakupem sprawdza recenzje produktów. Wielu z nich nie poprzestaje jednak na upewnieniu się, że produkt będzie spełniał ich oczekiwania. Sprawdzą także opinie o sklepie, w którym chcą dokonać zakupu. W tym przypadku 70% klientów przefiltruje sklepy według opinii i wykluczy te, których ocena jest niższa niż cztery na pięć gwiazdek (Review Trackers, 2022). AI pomaga w zarządzaniu opiniami klientów dokonując analizy sentymentu.
|
AI w biznesie trendy 2024 AI i co jeszcze? Trendy technologiczne dla biznesu w 2024
2023 w biznesie to rok sztucznej inteligencji, ChataGPT i technologii rozpoznawania mowy, które umożliwiają rozumienie kontekstu. A także systemów bezpieczeństwa wykorzystujących biometrię i blockchain, oraz coraz bardziej autonomicznych pojazdów i uczących się robotów.
|
AI a komunikacja z klientem Personalizacja a kanały komunikacji z klientem e-commerce w nowej erze AI
W dzisiejszym świecie e-commerce, konkurencja jest coraz większa, a klienci oczekują coraz bardziej spersonalizowanych doświadczeń. Komunikacja z klientem staje się kluczowym elementem, który może uczynić Twoją markę ulubionym wyborem klientów. Jak to osiągnąć? Poprzez zaawansowaną personalizację wspieraną przez sztuczną inteligencję. Nie mówimy tu jednak tylko o prostych rekomendacjach produktowych czy personalizowanych e-mailach. Mówimy o pełnej integracji AI, która nauczy się Twojego klienta poznając jego nawyki i zapewniając unikatowe doświadczenia na każdym etapie procesu zakupu. Sprawdź rolę personalizacji a kanały komunikacji z klientem e-commerce w nowej erze AI.
|
Chatbot AI a konkurencja dla Google Czy chatbot AI jest konkurencją dla Google?
Chatboty wykorzystujące sztuczną inteligencję zmieniają sposób, w jaki szukamy informacji w internecie. Ich konwersacyjny interfejs pozwala zadawać pytania tak, jak zadawalibyśmy je drugiej osobie.
|
Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta w e-commerce. Co się zmienia w obsłudze klienta w sklepach online?
AI w e-commerce: Według raportu McKinsey Global Institute to właśnie obsługa klienta zmienia się najbardziej ze wszystkich aspektów działania biznesu przez zastosowanie generatywnej AI. Sztuczna inteligencja może zwiększyć jej produktywność aż o 45 procent. Warto więc zastanowić się nad usprawnieniem pracy BOK nawet w niewielkim e-commerce. Rewolucja sztucznej inteligencji w obsłudze klienta przynosi istotne zmiany w sklepach online. Jakie dokładnie? Oto kluczowe pytanie, które omówimy w niniejszym artykule.
|

Mobilnie. Wszędzie

Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

Mobilnie

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce