Marketing

opisy ai 6 x AI jako ekspert w Twoim zespole
Masz do rozwiązania biznesowy problem. Brakuje Ci eksperta, który mógłby szybko wypowiedzieć się w kwestii, o której dyskutuje Twój zespół. Potrzebujesz, aby ktoś świeżym okiem spojrzał na możliwości wykorzystania danych, jakie zebrałeś o użytkownikach Twojego produktu. A może potrzebujesz biznesowego mentora?
|
Sora OpenAI Sora OpenAI – jak realistyczne wideo zmieni biznes?
Open AI nie dało Google nacieszyć się mocną pozycją w dziedzinie AI nawet przez jeden dzień. Dowiedz się, czym jest Sora, przełomowe narzędzie mające potencjał do zrewolucjonizowania branży tworzenia treści wideo.
|
Snapchat w biznesie Snapchat. Nie zapominaj o tej platformie opracowując strategię marketingową
Myśląc o działaniach w mediach społecznościowych, bierzesz pod uwagę aplikację Snapchat? Jeśli nie, to sprawdź, jakie możliwości Snapchat oferuje firmom i marketerom.
|
Zespół AI Zespół AI w Twojej firmie. Podział ról i zadań
Czy wiesz, jakie umiejętności i osobowości są potrzebne w zespole zajmującym się sztuczną inteligencją? W dzisiejszym artykule przyjrzymy się, jak wygląda zespół AI, omawiając kompetencje, osobowości, strukturę podziału pracy i odpowiedzialność.
|
Specjalista AI Specjalista AI? Czym zajmują się specjaliści od sztucznej inteligencji
Sztuczna inteligencja wpływa na coraz większą liczbę dziedzin naszego życia, a zapotrzebowanie na profesjonalistów z tej branży ciągle rośnie. Pracy w obszarze AI nie brakuje – jest jej mnóstwo. Począwszy od algorytmów rekomendacji w sklepach internetowych, przez autonomiczne samochody, aż po inteligentną diagnostykę medyczną, specjaliści AI mają pełne ręce roboty.
|
Relacje na Instagramie Czy warto tworzyć relacje (stories) na Instagramie prowadząc biznes?
Relacje na Instagramie to jedna z funkcji platformy, której wykorzystanie warto rozważyć w swojej strategii marketingowej. W artykule wyjaśniam, w jaki sposób pomagają wzmocnić relacje z odbiorcami oraz dzielę się wskazówkami na stworzenie skutecznych InstaStories.
|
Jak stworzyć strategię komunikacji swojej firmy w mediach społecznościowych?
Czy 2024 roku nadal warto prowadzić profile swojej firmy w mediach społecznościowych? Tak. Czy warto się w nich reklamować? Tak. Czy jest to opłacalna inwestycja? Zdecydowanie może taka być. Czy warto wydać na to ogromne pieniądze? Niekoniecznie. Ale czy trzeba stworzyć strategię komunikacji swojej firmy w mediach społecznościowych? Nie, nie trzeba. W większości przypadków wystarczy nam odpowiedź na kilka prostych pytań, dobry research i sprytny plan.
|
ChatGPT cases ChatGPT use cases. 18 przykładów, jak usprawnić pracę firmy z ChatGPT
ChatGPT niedawno obchodził pierwsze urodziny. W ciągu jednego roku firmy znalazły niezliczone sposoby na usprawnienie codziennego funkcjonowania z wykorzystaniem chatbota od OpenAI.
|
mikrolearning Mikrolearning. Szybki sposób na nowe umiejętności w firmie
Znasz platformę TED, Technology Education Design? To miejsce, gdzie można znaleźć ogromną ilość fantastycznych inspiracji zarówno do rozwijania umiejętności technicznych, komunikacyjnych, artystycznych, jak i biznesowych. Krótki film z wykładem eksperta można zobaczyć podczas oczekiwania na wyjście dziecka ze szkoły, albo posłuchać go w czasie porannej gimnastyki. Taka forma nauki to właśnie mikrolearning.
|
ai w finansach Najciekawsze wdrożenia AI w firmach w 2023 – AI w finansach i inne
Wdrożenia AI w firmach to kluczowy element przemian w wielu branżach w 2023 roku. Rosnąca moc obliczeniowa, wszechobecność danych i postępy w uczeniu maszynowym pozwalają firmom na wdrażanie zaawansowanych rozwiązań AI, które zmieniają sposób działania biznesu, optymalizując procesy, redukując koszty i zwiększając zadowolenie klientów.
|

Mobilnie. Wszędzie

Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

Mobilnie

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce
Napisz do nas lub zadzwoń +48 735 209 003