Marketing

modele sprzedaży produktów cyfrowych Modele sprzedaży produktów cyfrowych
Stworzenie produktu cyfrowego to jedno. Drugim krokiem jest podjęcie decyzji, w jaki sposób planujemy je sprzedawać.
|
jakie są rodzaje produktów cyfrowych? Rodzaje produktów cyfrowych
Wiemy już, czym są produkty cyfrowe i dlaczego warto je sprzedawać.
|
tworzenie produktów cyfrowych Dlaczego powinieneś tworzyć produkty cyfrowe?
Z poprzedniego artykułu wiemy, że produkty cyfrowe to produkty tworzone w formacie cyfrowym.
|
produkty cyfrowe Czym są produkty cyfrowe?
Rozwój Internetu przyczynił się do stworzenia nowego rynku zbytu na produkty i usługi.
|
oznaczenia reklam w social mediach Reklama w social mediach – wytyczne Prezesa UOKIK
W dniu 26 września 2022 roku Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) opublikował wytyczne dotyczące oznaczania treści reklamowych w mediach społecznościowych – „Rekomendacje Prezesa UOKiK dotyczące oznaczania treści reklamowych przez influencerów w mediach społecznościowych”.
|
Muzyka na TikToku Muzyka na TikToku – legalność i prawa autorskie
TikTok, zaraz po Instagramie i Facebooku, uchodzi za kolejną najpopularniejszą bezpłatną aplikację społecznościową. Wyróżnia się ona możliwością tworzenia wszelkiego rodzaju filmików o długości maksymalnie 3 minut oraz publikowaniem (udostępnianiem) stworzonych treści wideo dla szerokiego grona odbiorców (tych zarejestrowanych w aplikacji i tych nieposiadających konta), a także przeglądaniem materiałów innych twórców.
|
projekt graficzny stworzony w programie Canva Czy można sprzedać projekt graficzny stworzony w programie Canva?
Jesteś użytkownikiem programu Canva i stworzyłeś grafikę, która mogłaby zostać wykorzystana przez inny podmiot, np. jako logo jego marki?
|
logo stworzone w programie Canva Czy logo stworzone w programie Canva jest legalne?
Jeśli jesteś przedsiębiorcą bądź znajdujesz się dopiero na etapie zakładania firmy i zastanawiasz się nad stworzeniem logo dla swojej marki w serwisie
|
znaki towarowe kluczowe informacje Wszystko co powinieneś wiedzieć o znakach towarowych
Mało która firma jest tak innowacyjna, aby miała co opatentować. Z drugiej strony niemal każda posiada charakterystyczną nazwę.
|
znak towarowy zastrzeganie Dlaczego warto zastrzec znak towarowy?
Nazwę bądź logo firmy możesz zarejestrować w Urzędzie Patentowym RP. Podobnie jak z patentem na wynalazek, da Ci to oficjalny monopol prawny.
|

Mobilnie. Wszędzie

Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

Mobilnie

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce