Marketing

znaki towarowe kluczowe informacje Wszystko co powinieneś wiedzieć o znakach towarowych
Mało która firma jest tak innowacyjna, aby miała co opatentować. Z drugiej strony niemal każda posiada charakterystyczną nazwę.
|
znak towarowy zastrzeganie Dlaczego warto zastrzec znak towarowy?
Nazwę bądź logo firmy możesz zarejestrować w Urzędzie Patentowym RP. Podobnie jak z patentem na wynalazek, da Ci to oficjalny monopol prawny.
|
poszukiwanie pracy w IT Poszukiwanie pracy w IT – Jak szukać pracy dla siebie?
Jak szukać pracy w IT? To pytanie zadaje sobie wiele osób. Te rzeczy musisz wiedzieć zanim zaczniesz znaleźć pracę w branży IT.
|
gdzie stworzyć swoją wizytówkę Gdzie stworzyć swoją wizytówkę online?
Wizytówki są nieodłącznym elementem budowania wizerunku i nawiązywania relacji z klientem. Jest to również odpowiednia forma nawiązania kontaktu z potencjalnymi partnerami biznesowymi. Jest to doskonała forma zawarcia wszystkich najpotrzebniejszych informacji, w tym głównie kontaktowych, w jednym miejscu.
|
kompetencje w branży iT 10 najważniejszych kompetencji w branży IT – jakie kompetencje miękkie oraz twarde warto posiadać?
Podczas szukania pracy kandydaci najczęściej decydują się aplikować na oferty stanowisk dopasowanych do ich poziomu kompetencji i doświadczenia.
|
wizytówka kluczowe elementy Jak stworzyć wizytówkę?
Stworzenie swojej wizytówki jest obarczone zawarciem „pierwszego wrażenia”. Jeżeli zostanie ona przekazana jako forma polecenia naszych towarów lub usług, będzie to pierwsza rzecz, z jaką potencjalny nowy klient będzie miał styczność.
|
visual content Visual Content jako skuteczny marketing internetowy
Podejrzewamy, że każdy spotkał się z określeniem, że „to nie szata zdobi człowieka” – oczywiście najważniejsze jest to co mamy w środku, czy jesteśmy interesujący, czy posiadamy rozum, ale i serce.
|
design tinking Problemy związane z zastosowaniem metod i technik design thinking
Problem problemowi nierówny. Tak w życiu tak i w procesie badawczym napotykamy wiele utrudnień, którym musimy stawić czoła. Metodyka design thinking, jest w tym momencie nie tylko uniwersalną, ale i innowacyjną metodą, coraz chętniej wykorzystywaną w etapie wytwarzania.
|
testowanie Design thinking – proces testowy
Testowanie to bardzo ważny etap w życiu każdego człowieka. Na co dzień nie zdajemy sobie z tego sprawy lub nie przywiązujemy do tego zbyt wiele uwagi, natomiast każdy z nas jest testerem.
|
prototypowanie pomysłów Metodyka design thinking krok po kroku – prototypowanie pomysłów
Wczesna faza rozwiązania, z którą użytkownik może wejść w interakcję po raz pierwszy – tak to jest właśnie prototyp. Tworzymy je po to, aby jak najszybciej sprawdzić nasze rozwiązanie i zdobyć informacje o samym produkcie czy usłudze.
|

Mobilnie. Wszędzie

Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

Mobilnie

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce
Napisz do nas lub zadzwoń +48 735 209 003