Marketing

analityka online Co mówią dane? 5 raportów analitycznych Twojej strony, które powinieneś znać
Zarządzanie stroną internetową to nie tylko dbanie o jej estetykę i funkcjonalność. To także umiejętność efektywnej analizy danych, które pozwalają zrozumieć m.in to, jak użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną.
|
networking Rola networkingu i partnerstw lokalnych w rozwoju małych i średnich firm
Czy wiesz, że networking i lokalne partnerstwa mogą stać się kołem napędowym rozwoju Twojej firmy? Współpraca z innymi przedsiębiorcami nie tylko poszerza możliwości, ale także buduje pozytywny wizerunek w lokalnej społeczności. Dowiedz się, dlaczego rola networkingu jest tak ważna i jak skutecznie rozwijać relacje, aby osiągnąć wymierne korzyści dla swojego biznesu.
|
brak widoczności w google 6 powodów, przez które Twoja strona nie wyświetla się w Google
Jeśli miałbym określić, co stanowi fundamentalny warunek dla każdej firmy w procesie promocji w organicznych wynikach wyszukiwarek internetowych, to bez wątpienia byłaby to widoczność jej witryny w tych zasobach. Od tego wszystko się zaczyna, a bez tego, jak mawiał klasyk „nie będzie niczego”.
|
gdzie się reklamować w internecie 7 miejsc do skutecznej promocji w sieci
Świat e-marketingu od dawna zdominowany jest przez dwóch gigantów – Google oraz Facebooka. Wielu reklamodawców szuka jednak alternatywnych sposobów promocji, z powodu kwestii finansowych, ale też praktycznych.
|
dlaczego Twoja firma powinna tworzyć e-booki 7 powodów, dla których firma powinna tworzyć e-booki
Tworzenie e-booków przez firmę to doskonały sposób na budowanie marki, przyciąganie klientów i zwiększanie zaangażowania.
|
marka osobista Czym jest marka osobista? 5 kroków, jak przedsiębiorca może ją budować
Według HubSpot aż 82% konsumentów darzy większym zaufaniem firmy, których liderzy aktywnie działają w mediach społecznościowych. Marka osobista to jednak coś więcej – jej siła oddziałuje zarówno na klientów, jak i na pracowników. Jak budować ją w świadomy sposób?
|
seo lokalne SEO lokalne dla MŚP – jak zoptymalizować swoją stronę dla wyników lokalnych
W jaki sposób lokalne firma z sektora MŚP może skutecznie zaistnieć w Internecie i przyciągnąć klientów z najbliższego otoczenia? Odpowiedzią jest SEO lokalne – strategia, która pozwala zwiększyć widoczność strony w wynikach wyszukiwania i skuteczniej docierać do odbiorców z okolicy. Dowiedz się, jakie działania warto wdrożyć, by Twoja firma stała się bardziej widoczna i zyskała przewagę na lokalnym rynku.
|
social media marketing Wykorzystanie mediów społecznościowych do zwiększenia widoczności lokalnej firmy
Social media marketing to dziś jedno z najskuteczniejszych narzędzi promocji, które mogą wspierać rozwój lokalnych firm. Dzięki nim przedsiębiorstwa mają możliwość dotarcia do klientów z najbliższego otoczenia, budowania rozpoznawalności i angażowania społeczności wokół swojej marki. Sprawdź, jak wykorzystać potencjał social mediów, aby zwiększyć widoczność swojej firmy i osiągnąć sukces na lokalnym rynku.
|
ryczałt dla programisty Jaki ryczałt dla programisty? 8,5% czy 12%? Stawka ryczałtu dla informatyków?
Programiści często wybierają ryczałt jako formę opodatkowania – co prawda nie można tu rozliczać kosztów, ale występuje stosunkowo niska stawka podatku. To, że programista może skorzystać z 12% stawki ryczałtu, nie wzbudza większych wątpliwości, jednak pojawia się pytanie, do jakich usług w IT można zastosować 8,5% stawkę ryczałtu.
|
marketing lokalny Podstawy skutecznego marketingu lokalnego dla MŚP
Marketing lokalny to ważne narzędzie dla małych i średnich firm, które chcą zwiększyć swoją widoczność w najbliższym otoczeniu. Takie skupienie się na lokalnych działaniach może przynieść lepsze efekty niż szeroko zakrojone kampanie. Sprawdź, jak skutecznie wykorzystać marketing lokalny, by zyskać lojalność klientów i umocnić swoją pozycję na rynku.
|

Mobilnie. Wszędzie

Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

Mobilnie

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce
Napisz do nas lub zadzwoń +48 735 209 003