Marketing

marketing szeptany Czy plotki sprzedają? Marketing szeptany w omówieniu
Marketing szeptany, mimo że możemy tego nie zauważać, w dobie internetu stał się codziennością dla większości konsumentów. Przenika on codzienne rozmowy i komunikację w wielu różnych kanałach i towarzyszy nam cały czas. Rozchodzi się z ogromną prędkością, wykorzystując zaufany od wieków kanał przekazu – słowo mówione i pisane. Tę subtelną, a zarazem niezwykle skuteczną formę promocji, konsumenci wykorzystywali od zawsze, polegając na rekomendacjach otrzymanych od najbliższych.
|
przyszłość neuromarketingu Podsumowanie i przyszłość neuromarketingu – jak emocje kształtują i będą kształtować marketing w przyszłości?
Emocje są nieodłączną częścią naszego życia. Każdego dnia, niezależnie od tego, gdzie się znajdujemy czy co robimy, towarzyszą nam różnorodne uczucia. Zarówno te pozytywne, jak radość czy zadowolenie, jak i negatywne, takie jak smutek czy frustracja, mają ogromny wpływ na nasze decyzje, zachowania oraz sposób postrzegania otaczającego nas świata. Emocje kształtują nasze relacje z innymi ludźmi, a także wpływają na nasze wybory i podejmowane działania.
|
najlepsze platformy do sprzedaży e-booków Najlepsze platformy do sprzedaży e-booków
Analizując proces powstawania e-booków, można stwierdzić, że nic nie powstałoby bez samego pomysłu.
|
Klonowanie głosu Klonowanie głosu dla biznesu: Jak tworzyć spersonalizowane wiadomości głosowe z AI?
Wyobraź sobie możliwość stworzenia perfekcyjnej kopii swojego głosu lub głosu kogokolwiek innego, wykorzystywanej w różnych materiałach audio. Brzmi nieprawdopodobnie? Dzięki najnowszej technologii klonowania głosu za pomocą sztucznej inteligencji to marzenie stało się rzeczywistością. Możesz teraz w mgnieniu oka wygenerować realistyczne głosy AI do użycia w podcastach, reklamach wideo, szkoleniach online i wielu innych zastosowaniach biznesowych. Możesz także je modyfikować, aby idealnie odzwierciedlały tożsamość Twojej marki. Na czym polega voice cloning dla biznesu?
|
patenty ai Patenty AI – gdzie rejestruje się najwięcej patentów na sztuczną inteligencję?
Można by przypuszczać, że najwięcej patentów na wykorzystanie sztucznej inteligencji rejestruje się w Stanach Zjednoczonych – w końcu to potęga gospodarcza i technologiczna. Tyle że patenty AI najczęściej rejestruje się w Chinach. Obecnie to Chiny stoją na czele rozwoju tej dziedziny. Ile patentów rejestrują? Jak na ich tle wypadają Stany Zjednoczone? A także dlaczego Chińczycy tak mocno stawiają na rozwój sztucznej inteligencji? Przyjrzyjmy się danym.
|
Udio Udio — jak muzyka AI może wspierać Twój biznes?
Dzięki Udio możesz stworzyć unikatowy utwór muzyczny, skomponowany specjalnie dla Twojej firmy. Wystarczy kilka słów, dobór stylu, a jeśli chcesz, również słowa piosenki wygenerowane przez AI. W kilkadziesiąt sekund można stworzyć w pełni profesjonalny utwór, idealnie dopasowany do potrzeb swojego biznesu. Zapraszam do odkrycia, jak ta innowacyjna technologia może przyciągnąć nowych klientów i odmienić wizerunek Twojej marki.
|
translator online 10 najlepszych translatorów online
Dynamiczne zmiany łączące się z wprowadzaniem wciąż nowych technologii oraz innowacyjnych rozwiązań znalazły swoje zastosowanie również w kontekście realizacji różnego rodzaju tłumaczeń.
|
Midjourney Do czego nie nadaje się Midjourney?
Jeśli ciągle myślisz, że obrazy wygenerowane przez Midjourney rozpoznasz po nadmiarowych palcach u dłoni i charakterystycznej estetyce – jesteś w błędzie. Midjourney w swojej szóstej odsłonie prezentuje nie tylko wzmocniony realizm. Daje także ogromne pole do popisu i dostosowywania obrazu do własnej wizji dzięki długiej liście parametrów. Jest jednak lista zadań, do których Midjourney po prostu się nie nadaje. Czytaj dalej, żebyś nie musiał przekonywać się o tym czasochłonną metodą prób i błędów!
|
Human in the loop Human in the loop — co to znaczy w AI?
Ethan Mollick, jeden z czołowych badaczy innowacji i sztucznej inteligencji, opisuje zasady współpracy ze sztuczną inteligencją w książce Co-Intelligence: Living and Working with AI. Jedna z nich brzmi „Be the human in the loop” – bądź osobą, która ma wpływ na podejmowanie decyzji, która jest informowana na bieżąco. Co oznacza to w odniesieniu do AI?
|
podstawy Neuromarketingu Podstawy neuromarketingu – biometryka i eye tracking, czyli jak narzędzia neuromarketingowe badają zachowania konsumentów
Neuromarketing wykorzystuje zaawansowane techniki, aby zrozumieć reakcje konsumentów na bodźce oraz przekazy marketingowe. Dzięki takim narzędziom jak eye tracking, fMRI i EEG firmy mogą tworzyć bardziej angażujące kampanie i dopracowane produkty. Zobacz, jak badania neuromarketingowe mogą pomóc lepiej dostosować strategie marketingowe do rzeczywistych potrzeb konsumentów.
|

Mobilnie. Wszędzie

Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

Mobilnie

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce