Marketing

pozycjonowanie youtube Prowadzenie biznesu na YouTube: co zrobić, by uzyskać więcej wyświetleń filmu
Publikujesz swoje video w sieci? Sprawdź, jak powinno wyglądać pozycjonowanie YouTube, czyli co robić, by uzyskać więcej wyświetleń filmów.
|
gdzie się reklamować w internecie Alternatywa reklamowa dla Google i Facebooka – gdzie warto się promować w sieci?
Świat e-marketingu od dawna zdominowany jest przez dwóch gigantów: Google oraz Facebooka. Wielu reklamodawców szuka jednak alternatywnych sposobów promocji z powodu kwestii finansowych, ale też praktycznych: inne źródła reklamowe to szansa na dotarcie do różnych grup odbiorców. Przedstawiamy 6 miejsc, gdzie możesz reklamować się w Internecie, jeśli nie chcesz robić tego na Facebooku lub w Google.
|
jak prowadzić kanał na youtube Własny kanał na YouTube jako skuteczne narzędzie marketingowe marki
Specyfika YouTube daje naprawdę potężne możliwości – zarówno w kwestii zwiększania rozpoznawalności swojej marki, jak i nawiązywania oraz podtrzymywania relacji z odbiorcami. Od czego jednak zacząć obecność w tym medium, jak prowadzić kanał na YouTube, który odniesie sukces?
|
rekrutacja na facebooku Jak rekrutować pracowników za pomocą Facebooka?
Szukasz nowych pracowników? Sprawdź jak wygląda rekrutacja na Facebooku i jak znaleźć idealnego kandydata za pośrednictwem tego portalu.
|
reklama na facebooku i instagramie Reklama na Facebooku i Instagramie. Gdzie lepiej się reklamować?
Interesuje Cię reklama na Facebooku i Instagramie? Sprawdź, w którym z serwisów lepiej się promować i gdzie osiągniesz oczekiwane efekty.
|
jak napisać scenariusz Jak napisać profesjonalny scenariusz filmowy? Kilka sprawdzonych porad
Scenariusz filmowy jest formą literacką, będącą realizacją fabuły w praktyce. Jest on niezbędny w tworzeniu profesjonalnych materiałów wideo, seriali czy filmów.
|
nagrywanie telefonem Jak profesjonalnie nagrać film telefonem? Omawiamy podstawy dobrej produkcji
Stworzenie dobrego filmu wymaga dwóch rzeczy: weny oraz odpowiedniego sprzętu nagrywającego. Ten drugi ma każdy z nas – nowoczesną kamerą jest bowiem smartfon. Nagrywanie telefonem jest szansą na nowe możliwości w biznesie. Jak nagrywać filmy telefonem, by były w pełni profesjonalne?
|
reklama na LinkedIn Jak wykorzystać LinkedIn w marketingu?
LinkedIn, platforma społecznościowa, z której korzysta ponad 660 milionów użytkowników dziennie, może być doskonałym miejscem na zwiększanie świadomości Twojej marki, budowanie wokół niej społeczności, generowanie leadów, czy wreszcie – zwiększanie konwersji. Jak wykorzystać jej potencjał?
|
techniki sprzedaży Niezawodne techniki sprzedaży
Sprzedaż to bardzo ważna dziedzina, dzięki której napędza się gospodarka naszego kraju. Umiejętności handlowe są bardzo doceniane w środowisku pracy, ale przydają się również na innych płaszczyznach życia.
|

Mobilnie. Wszędzie

Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

Mobilnie

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce