Marketing

persona w marketingu Persona w marketingu – w czym może Ci pomóc?
Czym jest persona marketingowa? Jakie pytania należy zadać, żeby określić swojego archetypowego klienta i przede wszystkim – dlaczego warto to zrobić?
|
praca w social media Praca w social media: jak zostać social media ninja?
Jak wygląda praca w social media – kim jest social media ninja, jakie trzeba mieć predyspozycje, umiejętności, ile zarabia się w branży? Jeśli kiedykolwiek zadawałeś sobie te pytania, odpowiedzi znajdziesz w naszym tekście.
|
grupa docelowa facebook - targetowanie reklam Jak wybrać grupę docelową reklamy na Facebooku?
Chcesz skutecznie reklamować się na Facebooku? Zacznij od prawidłowego wyznaczania grupy docelowej Twoich reklam – sprawdź, jakie masz opcje.
|
tweetstorm Tweetstorm – jak pisać tweety połączone w jeden wątek?
Twitter słynie z ultrakrótkich wiadomości. Jeśli to Twoje narzędzie komunikacji i chcesz móc przekazywać za jego pomocą dłuższe treści, sprawdź możliwości, jakie daje tweetstorm.
|
jak nakręcić tutorial Film instruktażowy – jak go nakręcić?
Planujesz nagrać krótki film instruktażowy dla swoich klientów, odbiorców? Oto kilka porad, dzięki którym stworzysz przydatny i atrakcyjny tutorial.
|
Jak promować podcast Jak uzyskać więcej słuchaczy podcastu?
Zaczynasz działać w obszarze podcastów? Sprawdź, jak uzyskać więcej słuchaczy podcastu i jak go promować, by zdobyć stałe grono odbiorców.
|
pozycjonowanie youtube Prowadzenie biznesu na YouTube: co zrobić, by uzyskać więcej wyświetleń filmu
Publikujesz swoje video w sieci? Sprawdź, jak powinno wyglądać pozycjonowanie YouTube, czyli co robić, by uzyskać więcej wyświetleń filmów.
|
jak prowadzić kanał na youtube Własny kanał na YouTube jako skuteczne narzędzie marketingowe marki
Specyfika YouTube daje naprawdę potężne możliwości – zarówno w kwestii zwiększania rozpoznawalności swojej marki, jak i nawiązywania oraz podtrzymywania relacji z odbiorcami. Od czego jednak zacząć obecność w tym medium, jak prowadzić kanał na YouTube, który odniesie sukces?
|
rekrutacja na facebooku Jak rekrutować pracowników za pomocą Facebooka?
Szukasz nowych pracowników? Sprawdź jak wygląda rekrutacja na Facebooku i jak znaleźć idealnego kandydata za pośrednictwem tego portalu.
|
reklama na facebooku i instagramie Reklama na Facebooku i Instagramie. Gdzie lepiej się reklamować?
Interesuje Cię reklama na Facebooku i Instagramie? Sprawdź, w którym z serwisów lepiej się promować i gdzie osiągniesz oczekiwane efekty.
|

Mobilnie. Wszędzie

Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

Mobilnie

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce
Napisz do nas lub zadzwoń +48 735 209 003