Marketing

Jak uczyć się AI Jak uczyć się AI, żeby być na bieżąco?
Masz dostęp do narzędzia, które może odmienić sposób, w jaki pracujesz, uczysz się i żyjesz. Narzędzia, które potrafi zrozumieć Twoje pytania, wygenerować spersonalizowane odpowiedzi, napisać kod, stworzyć grafikę, a nawet wygenerować wideo z Twoją wirtualną podobizną, niemal nieodróżnialną od prawdziwego nagrania. Sztuczna inteligencja, jedna z najbardziej obiecujących i przełomowych technologii naszych czasów, rozwija się tak szybko, że trudno nadążyć za jej nowymi możliwościami. Jak zatem uczyć się AI, aby być na bieżąco? W tym artykule przyjrzymy się bliżej temu zagadnieniu i przedstawimy praktyczne wskazówki, dzięki którym będziesz mógł pełniej wykorzystać potencjał AI.
|
wyszukiwarki AI Perplexity, Bing Copilot czy You.com? Porównaj wyszukiwarki AI
Przyszłość wyszukiwania informacji już puka do naszych drzwi, a wyszukiwarki oparte na sztucznej inteligencji zdobywają coraz większą popularność. Chociaż nadal są w początkowej fazie rozwoju, ich nieustanny progres stanowi wyzwanie dla trwającej od dwóch dekad dominacji Google i dotychczasowych metod eksplorowania sieci. W tym fascynującym obszarze, gdzie ludzka ciekawość splata się z potęgą AI, przyjrzyjmy się bliżej trzem czołowym graczom na rynku: Perplexity, Microsoft Bing Copilot i You.com.
|
AI w firmie Oswoić AI. Jak podjąć pierwsze kroki do zastosowania AI w firmie?
Czy dopasowane rekomendacje produktów pojawiają się automatycznie w Twojej ulubionej aplikacji zakupowej? Wirtualni asystenci odpowiadają na pytania i rozwiązują problemy o dowolnej porze z niezrównaną wydajnością? A jak Twoja firma mogłaby skorzystać z mocy sztucznej inteligencji, technologii, która poprawia sposób prowadzenia interesów na całym świecie? Jako przedsiębiorca z pewnością chcesz wykorzystać tę transformacyjną siłę. Oto pięć kroków, które pokażą ci, jak to zrobić.
|
personalizacja w marketingu Personalizacja w marketingu – jak dostosowanie treści wpływa na relacje z klientem
Personalizacja w marketingu to obecnie jeden z ważniejszych trendów, który zmienia sposób, w jaki firmy komunikują się z konsumentami. W dobie rosnącej konkurencji i coraz bardziej wymagających konsumentów dostosowanie treści i ofert do indywidualnych potrzeb stało się niezwykle ważnym elementem strategii marketingowych. Dzięki personalizacji marki mogą lepiej zrozumieć swoich klientów i tworzyć bardziej angażujące doświadczenia.
|
AI w MŚP AI w MŚP, czyli jak MŚP mogą konkurować z gigantami, korzystając ze wsparcia AI?
Małe i średnie firmy szybko i skutecznie wdrażają najnowsze zdobycze sztucznej inteligencji. AI w MŚP to zaawansowana sztuczna inteligencja, kiedyś dostępna jedynie dla branżowych gigantów. Teraz otwiera przed mniejszymi graczami ogromne możliwości skutecznej konkurencji. Przyjrzyjmy się, w jaki sposób wsparcie AI może pomóc małym oraz średnim przedsiębiorstwom odnieść sukces, a nawet dzięki elastyczności i dynamice działania konkurować z największymi firmami.
|
chatboty AI dla e-commerce Najlepsze chatboty AI dla e-commerce. Platformy
Wchodzisz na stronę sklepu internetowego z zamiarem zakupu nowego smartfona. Już na wstępie zostałeś przywitany przez wirtualnego asystenta, który przeprowadza Cię przez cały proces zakupowy w naturalny i przyjazny sposób. Doradza, które modele najbardziej odpowiadają Twoim potrzebom, pomaga wybrać właściwe akcesoria, a nawet organizuje finansowanie zakupu. Gdy masz jakiekolwiek pytania – nieważne czy przychodzą na myśl o 6 rano, czy o północy – asystent AI jest gotów na nie odpowiedzieć. Takie doświadczenia stają się dzisiaj codziennością dzięki technologii chatbotów AI dla e-commerce.
|
Chatboty AI Chatboty AI dla e-commerce. Case studies
Chatboty AI w e-commerce ewoluują wraz ze zmianami, jakie obserwujemy w komunikacji między markami a ich klientami. Od prostych automatycznych responderów umożliwiających wybór opcji dialogowej po zaawansowanych asystentów wykorzystujących sztuczną inteligencję – chatboty zmieniły sposób, w jaki firmy angażują się w interakcje z klientami.
|
budowanie relacji dzięki eventom Budowanie relacji dzięki eventom i live streamom
Event marketing to skuteczny sposób na budowanie relacji z konsumentami. Zarówno wydarzenia na żywo, jak i te online, umożliwiają markom tworzenie niezapomnianych doświadczeń. Eventy pozwalają na prezentację wartości i wizji marki w sposób angażujący i atrakcyjny dla odbiorców. Dlatego też, w miarę jak technologia i preferencje konsumentów ewoluują, wydarzenia stają się nieodłącznym elementem strategii marketingowych wielu firm.
|
Midjourney v6 Midjourney v6. Nowości w generowaniu obrazów AI
Najnowsza wersja Midjourney, v6, wnosi na scenę szereg innowacji. To najlepsze – choć nieco nieprzystępne – narzędzie AI do generowania obrazów sprawdzi się świetnie nie tylko w rękach artystów, lecz również marketerów czy twórców stron internetowych. Midjourney v6 przenosi granice kreatywności na zupełnie nowy poziom. Co jednak zmieniło się w porównaniu z wersją 5.2? I do czego wykorzystać w biznesie możliwości Midjourney?
|
devin Czy AI naprawdę zagraża programistom? Devin i Microsoft AutoDev
AI to nie przyszłość, ale teraźniejszość programowania. Już dziś 92% programistów korzysta w pracy ze sztucznej inteligencji. Mimo to Devin wywołał wśród nich chwilową burzę. Po publikacji Cognition pokazującej możliwości narzędzia łączącego w sobie możliwości agentów AI i generatora kodu, wielu młodych adeptów programowania zaczęło rozważać zmianę kierunku rozwoju kariery. W ten sam nurt wpisuje się AutoDev od Microsoftu. Czy zatem AI – znowu – zagraża programistom?
|

Mobilnie. Wszędzie

Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

Mobilnie

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce
Napisz do nas lub zadzwoń +48 735 209 003