Marketing

AI w rekrutacji AI w rekrutacji – opracowywanie materiałów rekrutacyjnych krok po kroku
Systemy korzystające ze sztucznej inteligencji w procesie rekrutacji zostały zaklasyfikowane w AI Act jako systemy wysokiego ryzyka. Od klasyfikacji CV po wspomaganie procedur rekrutacyjnych – za trzy lata sztuczna inteligencja pomagająca rekruterom będzie musiała spełniać rygorystyczne wymagania. Wysokiej jakości dane treningowe, przejrzystość procedur, szczegółowa dokumentacja i nadzór człowieka zapewnią rekruterom potężne narzędzia do optymalizacji każdego etapu poszukiwania nowych pracowników – od przygotowania ogłoszeń po selekcję kandydatów. Jak zatem efektywnie wykorzystać AI, zachowując niezbędny czynnik ludzki, zgodnie z rekomendacjami Parlamentu Europejskiego? W tym artykule odkryjemy, jak krok po kroku używać AI do tworzenia angażujących materiałów rekrutacyjnych, przestrzegając nadchodzących regulacji i unikając pułapek nadmiernej automatyzacji, by przyciągnąć najlepsze talenty.
|
Branding emocjonalny Emocjonalny branding – jak tworzyć marki, które ludzie pokochają
Branding emocjonalny to strategia marketingowa, która skupia się na budowaniu głębokich, osobistych i emocjonalnych więzi między marką a konsumentem. Odróżnia się od innych działań brandingowych poprzez koncentrację nie na atrybutach produktu i cenie czy budowaniu konkretnych skojarzeń pomiędzy marką a daną cechą bądź wartością, ale na wykorzystaniu aspektów psychologicznych i więzi emocjonalnych, aby przyciągnąć i zatrzymać klientów. Jest to podejście, które umożliwia markom nie tylko wyróżnienie się na rynku, ale przede wszystkim zbudowanie trwałej, lojalnej grupy konsumentów i fanów. Takie tworzenie głębokich, trwałych relacji i wykorzystywanie emocji jest niezwykle ważne choćby z takiego powodu, że podczas decyzji zakupowych umysł konsumenta działa w dużej mierze podświadomie. Według profesora Geralda Zaltmana z Harvard Business School podejmowanie decyzji może być nawet w 95% podświadome.
|
moderowanie treści Sztuczna inteligencja w moderowaniu treści. Jak AI może pomóc w skalowaniu?
Firmy stają przed wyzwaniem zarządzania ogromną ilością treści publikowanych w internecie. Od postów w mediach społecznościowych po komentarze na forach. Nieodpowiednie, obraźliwe lub nielegalne treści mogą znacząco zaszkodzić wizerunkowi marki. Ręczna moderacja tych treści jest jednak żmudna, kosztowna i słabo skalowalna. Z pomocą przychodzi jednak AI! Sztuczna inteligencja w moderowaniu treści może usprawnić ochronę Twojej marki w internecie. Narzędzia AI rewolucjonizuje sposób, w jaki firmy moderują swoje treści online, oferując bardziej wydajne, skalowalne i ekonomiczne rozwiązania. Zajrzyjmy więc za kulisy tego fascynującego tematu i przyjrzyjmy się narzędziom, które ułatwiają skalowanie procesu moderacji. Przekonasz się, dlaczego warto wykorzystać potencjał AI w tym obszarze.
|
Analiza sentymentu Analiza sentymentu z wykorzystaniem AI. Jak pomaga wprowadzić zmiany w biznesie?
W dobie cyfrowej transformacji firmy mają dostęp do niespotykanej dotąd ilości danych na temat swoich klientów – ich opinii, odczuć i doświadczeń. Kluczem do sukcesu jest umiejętność błyskawicznej analizy tych informacji i wyciągania wniosków. Z pomocą przychodzi sztuczna inteligencja i zautomatyzowana analiza sentymentu. Dzięki niej w kilka minut można przeanalizować tysiące opinii i odkryć, co klienci myślą o produktach czy obsłudze. Jak to działa w praktyce? Jakie korzyści przynosi firmom? W jaki sposób wdrożyć analizę sentymentu w swojej organizacji? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w poniższym artykule.
|
komunikacja wizualna Wizualne przekazywanie emocji: moc obrazów w marketingu cyfrowym
Ludzie od zarania dziejów wykorzystywali obrazy w swojej komunikacji. Czy to malowidła w jaskiniach tworzone tysiące lat temu, czy też obecnie publikowane w internecie grafiki i wideo – wszystkie te formy służą przekazywaniu informacji i opowiadaniu historii. Obrazy przyciągają uwagę i wywołują emocje, co jest niezwykle ważne w komunikacji marketingowej. W dodatku mózg ludzki przetwarza obrazy znacznie szybciej niż tekst, co czyni komunikację wizualną niezwykle skutecznym narzędziem w rękach marketerów.
|
Generowanie wideo Generowanie wideo z AI: Nowe horyzonty w produkcji treści wideo dla firm
Wyobraź sobie świat, w którym Twoja firma może tworzyć wciągające, spersonalizowane wideo na każdą okazję, bez konieczności zatrudniania aktorów, ekipy filmowej czy wydawania fortuny. Brzmi jak odległa przyszłość? Nic bardziej mylnego! Po zapowiedzi Sora, czyli modelu umożliwiającego tworzenie filmów na podstawie tekstowych wskazówek, wielu specjalistów uważa, że 2024 będzie rokiem generatywnego wideo. Dzięki najnowszym osiągnięciom w dziedzinie sztucznej inteligencji firmy zyskują nowe, ekscytujące możliwości produkcji angażujących materiałów wideo w znacznie krótszym czasie i przy mniejszym nakładzie środków. Narzędzia do generowania wideo z AI, takie jak Synthesia, Colossyan, HeyGen i D-ID, sprawiają, że wizja materiałów wideo na żądanie staje się rzeczywistością. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak najnowsze osiągnięcia w dziedzinie sztucznej inteligencji zmieniają oblicze produkcji wideo i otwierają nowe możliwości dla Twojego biznesu.
|
Czy Twoja firma powinna pojawić się na takich platformach społecznościowych jak X, Pinterest, Quora, Reddit, Wykop czy Twitch?
W 2024 roku boom na tworzenie kolejnych i kolejnych serwisów społecznościowych mamy już chyba za sobą, ale nadal możemy mówić o istnieniu setek aktywnych platform społecznościowych, z których każda ma unikalne cechy i zastosowania. Tak więc w dobie dominacji gigantów mediów społecznościowych takich jak Facebook, TikTok, YouTube czy Instagram wiele firm zastanawia się: czy warto inwestować czas i zasoby w mniej popularne platformy?
|
AI transkrypcje AI transkrypcje i podsumowywanie audio: jak przekształcać długie nagrania w zwięzłe streszczenia?
Czy wiesz, że możesz w kilka chwil otrzymać esencję wielogodzinnego nagrania ze spotkania czy rozmowy z klientem? W erze cyfrowej transformacji firmy nieustannie poszukują sposobów na optymalizację procesów i zwiększenie efektywności. Dzięki transkrypcjom oszczędzasz cenny czas, a jednocześnie zyskujesz i porządkujesz kluczowe informacje i wnioski, które napędzają Twój biznes. Z pomocą przychodzi sztuczna inteligencja, która automatyzuje transkrypcję i podsumowywanie nagrań audio i wideo. Poznaj możliwości narzędzi takich jak Notta, Otter czy Fireflies AI i dowiedz się, jak mogą zrewolucjonizować pracę w Twojej firmie. Jak ta przełomowa technologia może wzmocnić Twoją przewagę konkurencyjną?
|
EMO i VASA-1 EMO i VASA-1, czyli śpiewające awatary AI
Możesz wybrać dowolną historyczną postać czy słynny portret i sprawić, by mówiły i śpiewały. Na przykład: Mona Lisa ożywa i zaczyna śpiewać najnowszy hit Miley Cyrus. Niesamowite, prawda? To właśnie umożliwiają dwie nowe rewolucyjne technologie — EMO (Emote Portrait Alive) stworzona przez chińskiego kolosa, firmę Alibaba, oraz VASA-1 opublikowana przez Microsoft. Pionierskie modele sztucznej inteligencji potrafią ożywiać postacie, korzystając z pojedynczego zdjęcia i tworzyć realistyczne filmy, na których postacie mówią, śpiewają i wykonują naturalne gesty. Jak jednak wykorzystać potencjał awatarów AI w biznesie?
|
działania marketingowe na tik tok Jak w 2024 roku prowadzić działania marketingowe na TikToku?
TikTok to przedstawiciel najmłodszej generacji masowych mediów społecznościowych. Uwielbiany przez wszystkie pokolenia (nie tylko, jak to się często mówi, wyłącznie przez Pokolenie Z).
|

Mobilnie. Wszędzie

Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

Mobilnie

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce