Marketing

AI w przyszłości pracy AI w przyszłości pracy. Jak przygotować swój biznes na zmiany?
Sztuczna inteligencja wpływa na rynek pracy już dziś. Choć wiele osób obawia się, że AI „zabierze” miejsca pracy, sprawa nie jest tak jednoznaczna, jak mogłoby się wydawać. Wielu ekspertów twierdzi bowiem, że tak naprawdę AI przyniesie jeszcze więcej możliwości rozwoju zarówno dla pracowników, jak i przedsiębiorców. Jedno jest pewne – bardzo szybko zmieniają się umiejętności potrzebne do wykonywania pracy w wielu zawodach. Jak wynika z Future of Work Report, do 2030 roku zestaw umiejętności niezbędnych wykonywania pracy intelektualnej zmieni się o 65%. Natomiast obecnie ponad połowa użytkowników LinkedIn pracuje na stanowiskach, które zostaną istotnie przekształcone przez sztuczną inteligencję. To prawdziwa rewolucja, która już się rozpoczęła. Jak zatem przygotować swój biznes na nadchodzącą erę AI?
|
Zarządzanie wiedzą Zarządzanie wiedzą w firmie z wykorzystaniem AI
Wiedza biznesowa, sposób jej gromadzenia i przekazywania są często niedocenianymi czynnikami biznesowego sukcesu. Natomiast duże i małe przedsiębiorstwa zmagają się stale z wyzwaniem efektywnego zarządzania ogromną ilością rozproszonych i niespójnych danych, z których trudno wyczytać cenny know-how. Sztuczna inteligencja oferuje rozwiązania, które nie tylko usprawniają proces zarządzania wiedzą, ale również otwierają nowe możliwości dla firm, które chcą rozwijać się, tworzyć i skutecznie wdrażać innowacje. Na czym jednak polega zarządzanie wiedzą z AI?
|
AI w Polsce AI w Polsce. Firmy, spotkania, konferencje
Polska stopniowo buduje swoją pozycję na europejskiej mapie sztucznej inteligencji, stając się ważnym punktem odniesienia w kontekście innowacji i postępu technologicznego. Wzrost zainteresowania i inwestycji w AI, zarówno ze strony sektora prywatnego, jak i publicznego, otwierają przed polskim biznesem i nauką nowe perspektywy. W niniejszym artykule skupimy się na analizie pozycji Polski na tle innych krajów europejskich w zakresie rozwoju AI, przedstawimy liderów tej branży oraz omówimy znaczenie spotkań i konferencji w kształtowaniu przyszłości AI w Polsce.
|
budowanie marki na Linkedin Jak w 2024 roku prowadzić działania marketingowe na LinkedInie?
LinkedIn jest zdecydowanie wyróżniającą się na tle pozostałych platformą social media. W unikalny sposób skupiając profesjonalistów, ekspertów branżowych, decydentów biznesowych i potencjalnych klientów, oferuje niezrównane możliwości dla działań marketingowych.
|
Eleven Labs Eleven Labs i co jeszcze? Najbardziej obiecujące startupy AI
Startupy AI wykorzystują potencjał sztucznej inteligencji do rozwiązywania problemów w różnych branżach – od rolnictwa po budownictwo. Ich produkty i usługi wyróżniają się innowacyjnością i potencjałem do głębokiej zmiany rzeczywistości. Wśród nich Eleven Labs, lider w dziedzinie generatywnych głosów, otwiera nowe horyzonty dla kina, telewizji, marketingu i biznesowych produkcji wideo. Pozwól, że przybliżę Ci kilka firm, które dzięki swoim przełomowym projektom mają szansę zrewolucjonizować różne branże.
|
Sztuczna inteligencja dla managerów Sztuczna inteligencja dla managerów – jak ułatwić sobie pracę korzystając z AI
Zarządzanie projektami i ludźmi może być nie lada wyzwaniem. Jednak dzięki sztucznej inteligencji, managerowie mogą zyskać nieocenionego asystenta, który pomoże im zwiększyć wydajność i skutecznie zarządzać zespołem. Sztuczna inteligencja dla managerów to przede wszystkim oszczędność czasu dzięki automatyzacji powtarzalnych i żmudnych zadań. To także lepsze prognozowanie ryzyk i unikanie błędów ludzkich. Wreszcie, to większa wydajność całego zespołu i szansa na skupienie się na strategicznych decyzjach, a nie na codziennych obowiązkach.
|
AI dla startupów AI dla startupów – najlepsze narzędzia
Gdy każdy dzień może przynieść przełom, AI dla startupów staje się nie tyle opcją, co koniecznością. Sztuczna inteligencja umożliwia młodym firmom nie tylko bardziej efektywne zarządzanie zasobami i automatyzację zadań, ale także otwiera drzwi do innowacji, które mogą zdefiniować przyszłość branży. W tym artykule przyjrzymy się narzędziom AI, które pomogą startupom poradzić sobie z uporządkowaniem operacji biznesowych, planowania, strategii, marketingu oraz prototypowania, oferując przy tym inspirujące przykłady zastosowań.
|
psychologia kolorów Psychologia kolorów – jaką barwę nadać marce?
Kolory mają moc oddziaływania na emocje i zachowania konsumentów. W marketingu świadome wykorzystanie barw może znacząco wpłynąć na postrzeganie marki i jej sukces na rynku. Dlatego warto wiedzieć, jak odpowiedni wybór palety kolorystycznej może wpłynąć na budowanie silniejszej relacji z klientami i konsumentami.
|
Automatyzacja pracy Automatyzacja pracy i zwiększenie produktywności. Przewodnik po AI dla freelancerów
Freelancerzy muszą nieustannie poszukiwać nowych metod, aby zdobywać zlecenia, by ich oferta była świeża, a wykonanie – efektywne. Jedną z najskuteczniejszych metod zwiększania konkurencyjności i produktywności jest automatyzacja pracy oraz wspomaganie kreatywności przy użyciu sztucznej inteligencji (AI). Czy dzięki współpracy z AI, freelancerzy otwierają drzwi nowym, niespotykanym dotąd możliwościom biznesowym? W niniejszym artykule przyjrzymy się temu, jak AI może stać się nieocenionym narzędziem dla freelancerów, umożliwiając im osiąganie lepszych wyników i zmieniając sposób pracy.
|
tworzenie więzi z konsumentami Tworzenie silnej więzi z konsumentami za pomocą marketingu emocjonalnego
Codziennie, niezależnie od tego, gdzie się znajdujemy czy co robimy, towarzyszą nam emocje. Zarówno te pozytywne, jak radość czy zadowolenie, jak i te negatywne, takie jak smutek czy frustracja, mają wpływ na nasze decyzje, zachowania i sposób postrzegania otaczającego nas świata. Emocje kształtują nasze relacje z innymi ludźmi, a także wpływają na nasze wybory i podejmowane działania.
|

Mobilnie. Wszędzie

Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

Mobilnie

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce