Marketing

Midjourney v6 Midjourney v6. Nowości w generowaniu obrazów AI
Najnowsza wersja Midjourney, v6, wnosi na scenę szereg innowacji. To najlepsze – choć nieco nieprzystępne – narzędzie AI do generowania obrazów sprawdzi się świetnie nie tylko w rękach artystów, lecz również marketerów czy twórców stron internetowych. Midjourney v6 przenosi granice kreatywności na zupełnie nowy poziom. Co jednak zmieniło się w porównaniu z wersją 5.2? I do czego wykorzystać w biznesie możliwości Midjourney?
|
devin Czy AI naprawdę zagraża programistom? Devin i Microsoft AutoDev
AI to nie przyszłość, ale teraźniejszość programowania. Już dziś 92% programistów korzysta w pracy ze sztucznej inteligencji. Mimo to Devin wywołał wśród nich chwilową burzę. Po publikacji Cognition pokazującej możliwości narzędzia łączącego w sobie możliwości agentów AI i generatora kodu, wielu młodych adeptów programowania zaczęło rozważać zmianę kierunku rozwoju kariery. W ten sam nurt wpisuje się AutoDev od Microsoftu. Czy zatem AI – znowu – zagraża programistom?
|
jak budować portfolio 5 najlepszych miejsc, aby budować portfolio dla swojej działalności
Wysoka konkurencyjność rynku sprawia, że coraz trudniejsze staje się trwałe wyróżnienie pośród konkurencji. Jak więc skutecznie zdobyć zainteresowanie klientów, przekonując ich do swojej oferty? Z pomocą przychodzi umiejętnie opracowane portfolio, które umożliwia kreatywną prezentację posiadanych umiejętności oraz bogatego doświadczenia zawodowego.
|
Factchecking Factchecking i halucynacje AI, czyli weryfikacja efektów pracy z AI
W świecie sztucznej inteligencji linie między fikcją a rzeczywistością czasem się rozmywają. Podczas gdy innowacyjne systemy AI przyspieszają postęp w niemal każdej dziedzinie, towarzyszą im również wyzwania, takie jak tzw. halucynacje – zjawisko, w którym AI generuje niedokładne lub nawet fałszywe informacje. Aby w pełni wykorzystać potencjał tej technologii, musimy zrozumieć fenomen halucynacji i nauczyć się nim zarządzać.
|
AI w rekrutacji AI w rekrutacji – opracowywanie materiałów rekrutacyjnych krok po kroku
Systemy korzystające ze sztucznej inteligencji w procesie rekrutacji zostały zaklasyfikowane w AI Act jako systemy wysokiego ryzyka. Od klasyfikacji CV po wspomaganie procedur rekrutacyjnych – za trzy lata sztuczna inteligencja pomagająca rekruterom będzie musiała spełniać rygorystyczne wymagania. Wysokiej jakości dane treningowe, przejrzystość procedur, szczegółowa dokumentacja i nadzór człowieka zapewnią rekruterom potężne narzędzia do optymalizacji każdego etapu poszukiwania nowych pracowników – od przygotowania ogłoszeń po selekcję kandydatów. Jak zatem efektywnie wykorzystać AI, zachowując niezbędny czynnik ludzki, zgodnie z rekomendacjami Parlamentu Europejskiego? W tym artykule odkryjemy, jak krok po kroku używać AI do tworzenia angażujących materiałów rekrutacyjnych, przestrzegając nadchodzących regulacji i unikając pułapek nadmiernej automatyzacji, by przyciągnąć najlepsze talenty.
|
Branding emocjonalny Emocjonalny branding – jak tworzyć marki, które ludzie pokochają
Branding emocjonalny to strategia marketingowa, która skupia się na budowaniu głębokich, osobistych i emocjonalnych więzi między marką a konsumentem. Odróżnia się od innych działań brandingowych poprzez koncentrację nie na atrybutach produktu i cenie czy budowaniu konkretnych skojarzeń pomiędzy marką a daną cechą bądź wartością, ale na wykorzystaniu aspektów psychologicznych i więzi emocjonalnych, aby przyciągnąć i zatrzymać klientów. Jest to podejście, które umożliwia markom nie tylko wyróżnienie się na rynku, ale przede wszystkim zbudowanie trwałej, lojalnej grupy konsumentów i fanów. Takie tworzenie głębokich, trwałych relacji i wykorzystywanie emocji jest niezwykle ważne choćby z takiego powodu, że podczas decyzji zakupowych umysł konsumenta działa w dużej mierze podświadomie. Według profesora Geralda Zaltmana z Harvard Business School podejmowanie decyzji może być nawet w 95% podświadome.
|
moderowanie treści Sztuczna inteligencja w moderowaniu treści. Jak AI może pomóc w skalowaniu?
Firmy stają przed wyzwaniem zarządzania ogromną ilością treści publikowanych w internecie. Od postów w mediach społecznościowych po komentarze na forach. Nieodpowiednie, obraźliwe lub nielegalne treści mogą znacząco zaszkodzić wizerunkowi marki. Ręczna moderacja tych treści jest jednak żmudna, kosztowna i słabo skalowalna. Z pomocą przychodzi jednak AI! Sztuczna inteligencja w moderowaniu treści może usprawnić ochronę Twojej marki w internecie. Narzędzia AI rewolucjonizuje sposób, w jaki firmy moderują swoje treści online, oferując bardziej wydajne, skalowalne i ekonomiczne rozwiązania. Zajrzyjmy więc za kulisy tego fascynującego tematu i przyjrzyjmy się narzędziom, które ułatwiają skalowanie procesu moderacji. Przekonasz się, dlaczego warto wykorzystać potencjał AI w tym obszarze.
|
Analiza sentymentu Analiza sentymentu z wykorzystaniem AI. Jak pomaga wprowadzić zmiany w biznesie?
W dobie cyfrowej transformacji firmy mają dostęp do niespotykanej dotąd ilości danych na temat swoich klientów – ich opinii, odczuć i doświadczeń. Kluczem do sukcesu jest umiejętność błyskawicznej analizy tych informacji i wyciągania wniosków. Z pomocą przychodzi sztuczna inteligencja i zautomatyzowana analiza sentymentu. Dzięki niej w kilka minut można przeanalizować tysiące opinii i odkryć, co klienci myślą o produktach czy obsłudze. Jak to działa w praktyce? Jakie korzyści przynosi firmom? W jaki sposób wdrożyć analizę sentymentu w swojej organizacji? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w poniższym artykule.
|
komunikacja wizualna Wizualne przekazywanie emocji: moc obrazów w marketingu cyfrowym
Ludzie od zarania dziejów wykorzystywali obrazy w swojej komunikacji. Czy to malowidła w jaskiniach tworzone tysiące lat temu, czy też obecnie publikowane w internecie grafiki i wideo – wszystkie te formy służą przekazywaniu informacji i opowiadaniu historii. Obrazy przyciągają uwagę i wywołują emocje, co jest niezwykle ważne w komunikacji marketingowej. W dodatku mózg ludzki przetwarza obrazy znacznie szybciej niż tekst, co czyni komunikację wizualną niezwykle skutecznym narzędziem w rękach marketerów.
|
Generowanie wideo Generowanie wideo z AI: Nowe horyzonty w produkcji treści wideo dla firm
Wyobraź sobie świat, w którym Twoja firma może tworzyć wciągające, spersonalizowane wideo na każdą okazję, bez konieczności zatrudniania aktorów, ekipy filmowej czy wydawania fortuny. Brzmi jak odległa przyszłość? Nic bardziej mylnego! Po zapowiedzi Sora, czyli modelu umożliwiającego tworzenie filmów na podstawie tekstowych wskazówek, wielu specjalistów uważa, że 2024 będzie rokiem generatywnego wideo. Dzięki najnowszym osiągnięciom w dziedzinie sztucznej inteligencji firmy zyskują nowe, ekscytujące możliwości produkcji angażujących materiałów wideo w znacznie krótszym czasie i przy mniejszym nakładzie środków. Narzędzia do generowania wideo z AI, takie jak Synthesia, Colossyan, HeyGen i D-ID, sprawiają, że wizja materiałów wideo na żądanie staje się rzeczywistością. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak najnowsze osiągnięcia w dziedzinie sztucznej inteligencji zmieniają oblicze produkcji wideo i otwierają nowe możliwości dla Twojego biznesu.
|

Mobilnie. Wszędzie

Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

Mobilnie

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce
Napisz do nas lub zadzwoń +48 735 209 003