Marketing

firmbee no image Oferta a reklama – co stanowi propozycję do zawarcia umowy?
Co skłania stronę kupującą do zainteresowania się przedmiotem umowy – reklama towaru czy może wystosowana do niego oferta sprzedaży? Dowiedz się, jak tworzyć oferty oraz czym różnią się one od reklam.
|
twitch Twitch czy YouTube. Która platforma jest lepsza do prowadzenia kanału firmowego i promowania marki?
Zarówno działania na platformie Twitch, jak i YouTube mogą przynieść wymierne korzyści Twojej firmie. Sprawdź specyfikę oraz możliwości reklamowe obu serwisów, a także zainspiruj się przykładowymi działaniami i kampaniami popularnych marek w obu platformach.
|
narzędzia ai 6 najciekawszych narzędzi AI
Nie spodziewajcie się niespodzianek. Na podium nie znajdziecie Barda od Google, ani tworzonych przez niezliczone startupy nakładek ułatwiających korzystanie z topowych wielkich modeli językowych (LLM).
|
personalizacja oferty AI jako rozwiązanie – personalizacja oferty B2B
Coraz więcej firm decyduje się na zastosowanie rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji. Jak jednak wygląda personalizacja ofert B2B z wykorzystaniem AI?
|
personalizacja oferty Czym jest analiza dojrzałości AI firmy?
W jakim stopniu korzystasz w swojej firmie z możliwości, jakie daje sztuczna inteligencja? Zastanawiasz się, jakie korzyści mogłoby przynieść wdrożenie bardziej zaawansowanych rozwiązań z dziedziny AI?
|
komunikator internetowy Komunikatory internetowe oraz ich zastosowanie w promocji firmy
Komunikatory internetowe to jedne z popularniejszych typów aplikacji wykorzystywanych przez użytkowników w życiu codziennym. Przeanalizujmy więc jak uzupełnić strategię marketingową firmy o działania na poszczególnych platformach.
|
gemini google Nowe funkcje Google Gemini. Co warto wiedzieć?
Ostatnie miesiące przyniosły duże zmiany w dziedzinie dostępu do chatbotów sztucznej inteligencji najwyższej jakości. Zwłaszcza dzięki Google Gemini, nowemu narzędziu AI od giganta technologicznego z Mountain View.
|
Jak w 2024 roku prowadzić działania reklamowe na Facebooku?
Czy 2024 roku nadal warto być ze swoją firmą na Facebooku? Jakie możliwości oferuje nam dziś ta platforma społecznościowa?
|
opisy ai 6 x AI jako ekspert w Twoim zespole
Masz do rozwiązania biznesowy problem. Brakuje Ci eksperta, który mógłby szybko wypowiedzieć się w kwestii, o której dyskutuje Twój zespół. Potrzebujesz, aby ktoś świeżym okiem spojrzał na możliwości wykorzystania danych, jakie zebrałeś o użytkownikach Twojego produktu. A może potrzebujesz biznesowego mentora?
|
Sora OpenAI Sora OpenAI – jak realistyczne wideo zmieni biznes?
Open AI nie dało Google nacieszyć się mocną pozycją w dziedzinie AI nawet przez jeden dzień. Dowiedz się, czym jest Sora, przełomowe narzędzie mające potencjał do zrewolucjonizowania branży tworzenia treści wideo.
|

Mobilnie. Wszędzie

Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

Mobilnie

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce