Blog

Wykup samochodu osobowego z leasingu z końcem roku a poniesione koszty?
Zastanawiasz się jak rozliczyć koszty przy wykupie z leasingu z końcem roku? W dzisiejszym artykule zajmiemy się tym tematem.
|
urlop opiekuńczy 2024 Zatrudnienie niani – jaka forma umowy?
Rodzice, którzy chcą wrócić na rynek pracy, mogą zatrudnić nianię w celu opieki nad swoim dzieckiem. Sprawdź, jak zatrudnić nianię zgodnie z prawem, co się z tym wiąże i jak dostać dofinansowanie na nianię.
|
egzekucja komornicza alimenty Jednoosobowa działalność gospodarcza a komornik – co można zająć w firmie?
Komornik, egzekucja, wyprzedaż majątku – te słowa zazwyczaj kojarzą się z dłużnikami, którzy w swoim życiu prywatnym popadli w długi i muszą zmierzyć się z konsekwencjami w postaci spłaty zobowiązań w sposób dla nich uciążliwy. Jak zatem wygląda sytuacja, gdy właściciel jednoosobowej firmy dopuści się zaległości finansowych np. u swoich dostawców? Czy wówczas komornik może zająć również składniki jego firmy? A może egzekucji będzie podlegać także majątek prywatny takiego przedsiębiorcy-dłużnika? Na te oraz inne ważne pytania odpowiemy w poniższym artykule.
|
Czy refaktura opłaty za media w przypadku najmu powinna być opodatkowana ryczałtem?
Zastanawiasz się, czy zwrot kosztów za media powinien być opodatkowany ryczałtem przy najmie? W dzisiejszym artykule opiszemy to zagadnienie.
|
AI w rekrutacji AI w rekrutacji – opracowywanie materiałów rekrutacyjnych krok po kroku
Systemy korzystające ze sztucznej inteligencji w procesie rekrutacji zostały zaklasyfikowane w AI Act jako systemy wysokiego ryzyka. Od klasyfikacji CV po wspomaganie procedur rekrutacyjnych – za trzy lata sztuczna inteligencja pomagająca rekruterom będzie musiała spełniać rygorystyczne wymagania. Wysokiej jakości dane treningowe, przejrzystość procedur, szczegółowa dokumentacja i nadzór człowieka zapewnią rekruterom potężne narzędzia do optymalizacji każdego etapu poszukiwania nowych pracowników – od przygotowania ogłoszeń po selekcję kandydatów. Jak zatem efektywnie wykorzystać AI, zachowując niezbędny czynnik ludzki, zgodnie z rekomendacjami Parlamentu Europejskiego? W tym artykule odkryjemy, jak krok po kroku używać AI do tworzenia angażujących materiałów rekrutacyjnych, przestrzegając nadchodzących regulacji i unikając pułapek nadmiernej automatyzacji, by przyciągnąć najlepsze talenty.
|
Pracownik zatrudniony w trakcie roku a wniosek o wyższe zaliczki na podatek
Zastanawiasz się jak obliczać wyższe zaliczki na podatek pracownika zatrudnionego w trakcie roku? W dzisiejszym artykule odpowiemy na to pytanie.
|
wyo w spółce zoo Na czym polegają dopłaty w spółce z o.o.?
Pojęcie dopłaty zazwyczaj kojarzy się z dofinansowaniem, dokapitalizowaniem jakichś zasobów. Czym są dopłaty w spółce z ograniczoną odpowiedzialnością? O tym przeczytasz w poniższym artykule.
|
wynagrodzenie za pracę Jawność wynagrodzeń od 2026 roku
Każdy pracodawca będzie miał obowiązek wprowadzenia systemu płac zapewniającego równe wynagrodzenie za taką samą pracę lub pracę o takiej samej wartości.
|
Branding emocjonalny Emocjonalny branding – jak tworzyć marki, które ludzie pokochają
Branding emocjonalny to strategia marketingowa, która skupia się na budowaniu głębokich, osobistych i emocjonalnych więzi między marką a konsumentem. Odróżnia się od innych działań brandingowych poprzez koncentrację nie na atrybutach produktu i cenie czy budowaniu konkretnych skojarzeń pomiędzy marką a daną cechą bądź wartością, ale na wykorzystaniu aspektów psychologicznych i więzi emocjonalnych, aby przyciągnąć i zatrzymać klientów. Jest to podejście, które umożliwia markom nie tylko wyróżnienie się na rynku, ale przede wszystkim zbudowanie trwałej, lojalnej grupy konsumentów i fanów. Takie tworzenie głębokich, trwałych relacji i wykorzystywanie emocji jest niezwykle ważne choćby z takiego powodu, że podczas decyzji zakupowych umysł konsumenta działa w dużej mierze podświadomie. Według profesora Geralda Zaltmana z Harvard Business School podejmowanie decyzji może być nawet w 95% podświadome.
|
Kiedy druk jest traktowany jako usługa a kiedy jako towar?
Zastanawiasz się kiedy druk jest traktowany jako towar a kiedy jako usługa? W dzisiejszym artykule odpowiemy na to pytanie.
|

Z biurem rachunkowym IFIRMA masz i czas, i firmę

Już za 149 zł

miesięcznie

  • Pomagamy w przeniesieniu dokumentów i formalnościach
  • Przydzielamy dedykowaną księgową
  • Wygodnie dostarczasz dokumenty,
a księgowa rozlicza miesiąc i wysyła deklaracje
Zleć księgowość
Myślisz o zmianie księgowego?

Zostaw swój numer telefonu, a my znajdziemy księgowego dla Ciebie.

    Mobilnie. Wszędzie

    Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

    Mobilnie

    Ułatwienia dla e‑commerce

    Wygodne integracje
    Wygodne integracje

    Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

    Sprawdź wszystkie integracje →

    Wygodne integracje
    Płatności w jednym miejscu

    ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

    Wygodne integracje
    Łatwe generowanie faktur

    Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

    allegro integracja ecommerce
    woocommerce integracja ecommerce
    shoper integracja ecommerce
    prestashop integracja ecommerce
    shoplo integracja ecommerce
    magento integracja ecommerce