Blog

AI w rekrutacji AI w rekrutacji – opracowywanie materiałów rekrutacyjnych krok po kroku
Systemy korzystające ze sztucznej inteligencji w procesie rekrutacji zostały zaklasyfikowane w AI Act jako systemy wysokiego ryzyka. Od klasyfikacji CV po wspomaganie procedur rekrutacyjnych – za trzy lata sztuczna inteligencja pomagająca rekruterom będzie musiała spełniać rygorystyczne wymagania. Wysokiej jakości dane treningowe, przejrzystość procedur, szczegółowa dokumentacja i nadzór człowieka zapewnią rekruterom potężne narzędzia do optymalizacji każdego etapu poszukiwania nowych pracowników – od przygotowania ogłoszeń po selekcję kandydatów. Jak zatem efektywnie wykorzystać AI, zachowując niezbędny czynnik ludzki, zgodnie z rekomendacjami Parlamentu Europejskiego? W tym artykule odkryjemy, jak krok po kroku używać AI do tworzenia angażujących materiałów rekrutacyjnych, przestrzegając nadchodzących regulacji i unikając pułapek nadmiernej automatyzacji, by przyciągnąć najlepsze talenty.
|
Pracownik zatrudniony w trakcie roku a wniosek o wyższe zaliczki na podatek
Zastanawiasz się jak obliczać wyższe zaliczki na podatek pracownika zatrudnionego w trakcie roku? W dzisiejszym artykule odpowiemy na to pytanie.
|
wyo w spółce zoo Na czym polegają dopłaty w spółce z o.o.?
Pojęcie dopłaty zazwyczaj kojarzy się z dofinansowaniem, dokapitalizowaniem jakichś zasobów. Czym są dopłaty w spółce z ograniczoną odpowiedzialnością? O tym przeczytasz w poniższym artykule.
|
wynagrodzenie za pracę Jawność wynagrodzeń od 2026 roku
Każdy pracodawca będzie miał obowiązek wprowadzenia systemu płac zapewniającego równe wynagrodzenie za taką samą pracę lub pracę o takiej samej wartości.
|
Branding emocjonalny Emocjonalny branding – jak tworzyć marki, które ludzie pokochają
Branding emocjonalny to strategia marketingowa, która skupia się na budowaniu głębokich, osobistych i emocjonalnych więzi między marką a konsumentem. Odróżnia się od innych działań brandingowych poprzez koncentrację nie na atrybutach produktu i cenie czy budowaniu konkretnych skojarzeń pomiędzy marką a daną cechą bądź wartością, ale na wykorzystaniu aspektów psychologicznych i więzi emocjonalnych, aby przyciągnąć i zatrzymać klientów. Jest to podejście, które umożliwia markom nie tylko wyróżnienie się na rynku, ale przede wszystkim zbudowanie trwałej, lojalnej grupy konsumentów i fanów. Takie tworzenie głębokich, trwałych relacji i wykorzystywanie emocji jest niezwykle ważne choćby z takiego powodu, że podczas decyzji zakupowych umysł konsumenta działa w dużej mierze podświadomie. Według profesora Geralda Zaltmana z Harvard Business School podejmowanie decyzji może być nawet w 95% podświadome.
|
print on demand co to Kiedy druk jest traktowany jako usługa a kiedy jako towar?
Zastanawiasz się kiedy druk jest traktowany jako towar a kiedy jako usługa? W dzisiejszym artykule odpowiemy na to pytanie.
|
wakacje od ZUS Wakacje składkowe w 2024 roku – kto skorzysta ze zwolnienia z ZUS i jak złożyć wniosek?
Rada Ministrów przyjęła w dniu 19 marca 2024 roku projekt ustawy o zmianie ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz niektórych innych ustaw, który wprowadza tzw. wakacje składkowe, inaczej znane jako wakacje od ZUS dla właścicieli firm wpisanych do CEIDG. O tym, jak skorzystać z wakacji od ZUS i jak wypełnić wniosek dowiesz się z poniższego artykułu.
|
pomoc dla Ukrainy a PIT i VAT Preferencje za wspomaganie Ukrainy
Wielu przedsiębiorców zaangażowało się w działalność charytatywną i wsparcie dla Ukrainy. Jesteś jednym z nich? W 2024 roku nadal przysługuje ci preferencja podatkowa. Sprawdź, o czym pamiętać przy rozliczaniu PIT.
|
moderowanie treści Sztuczna inteligencja w moderowaniu treści. Jak AI może pomóc w skalowaniu?
Firmy stają przed wyzwaniem zarządzania ogromną ilością treści publikowanych w internecie. Od postów w mediach społecznościowych po komentarze na forach. Nieodpowiednie, obraźliwe lub nielegalne treści mogą znacząco zaszkodzić wizerunkowi marki. Ręczna moderacja tych treści jest jednak żmudna, kosztowna i słabo skalowalna. Z pomocą przychodzi jednak AI! Sztuczna inteligencja w moderowaniu treści może usprawnić ochronę Twojej marki w internecie. Narzędzia AI rewolucjonizuje sposób, w jaki firmy moderują swoje treści online, oferując bardziej wydajne, skalowalne i ekonomiczne rozwiązania. Zajrzyjmy więc za kulisy tego fascynującego tematu i przyjrzyjmy się narzędziom, które ułatwiają skalowanie procesu moderacji. Przekonasz się, dlaczego warto wykorzystać potencjał AI w tym obszarze.
|
terminal płatniczy Ulga na terminal płatniczy
Przepisy prawa przewidują możliwość obniżenia podatku dochodowego od osób fizycznych lub od osób prawnych poprzez skorzystanie z ulgi na terminal płatniczy, co oznacza, że przedsiębiorca będzie mógł obniżyć koszty nabycia i używania terminala płatniczego. Więcej na ten temat przeczytasz w poniższym artykule.
|

Mobilnie. Wszędzie

Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

Mobilnie

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce
Napisz do nas lub zadzwoń +48 735 209 003