Najczęściej czytane ostatnio

Rozliczenie roczne za 2024 – cennik dla użytkowników księgowości internetowej ifirma.pl

|
Cennik Obowiązuje dla zlecenia zgłoszonego do 05.04.2025 roku. Operator zastrzega sobie możliwość naliczania dodatkowej kwoty: dla zleceń przekazanych w okresie 06.04-15.04.2025, do poniższych cen zostanie doliczone 50% wartości, dla zleceń przekazanych w okresie 16-23.04.2025, do poniższych cen zostanie doliczone 100% wartości, w przypadku zleceń przekazanych po 23.04.2025 – Operator zastrzega prawo odmowy przyjęcia lub zrealizowania […]
Czytaj dalej →
Akcyza na samochody 2025 Akcyza na samochody – zmiany w akcyzie od 1 kwietnia 2025
Od 1 kwietnia 2025 roku będą obowiązywać nowe przepisy dotyczące zwrotu akcyzy od samochodów osobowych czasowo zarejestrowanych w Polsce w celu ich wywozu za granicę oraz zwolnienia od akcyzy dla samochodów osobowych rejestrowanych profesjonalnie na terytorium Polski w celu wykonywania jazd testowych zgodnie z przepisami o ruchu drogowym, które będą przedmiotem badań naukowych lub prac rozwojowych w ramach prowadzonej działalności badawczo-rozwojowej.
|
wyłudzenie danych osobowych Gdzie i jak należy zgłosić wyłudzenie danych osobowych?
Korzystanie z Internetu to nie tylko wygoda i dostęp do nieograniczonych zasobów informacji, ale także ryzyko związane z cyberzagrożeniami. Wśród nich szczególnie niebezpieczne jest wyłudzenie danych osobowych, które może prowadzić do kradzieży tożsamości, oszustw finansowych czy innych form nadużyć. Wyjaśniamy, gdzie i jak zgłosić wyłudzenie danych osobowych, aby zminimalizować potencjalne zagrożenia i chronić swoją tożsamość.
|
branding w e-commerce Jak stworzyć spójny i wyróżniający się branding dla sklepu internetowego?
Branding w e-commerce to nie tylko logo i kolorystyka, ale cały system identyfikacji, który przekłada się na zaufanie i decyzje zakupowe. Klienci nie kupują wyłącznie produktów, ale emocje, wartości i obietnice, a silna marka może przesądzić o sukcesie e-sklepu. Czym więc jest branding i jak go stworzyć?
|
JDG i praca na etacie Czy można połączyć własną firmę i pracę na etacie? Kompendium 2025
Czy można połączyć własną firmę i pracę na etacie? Choć to wyzwanie, jest to możliwe, a praktyka pokazuje, że wiele profili działalności można pogodzić z etatem. Taki przedsiębiorca często nie musi opłacać składek społecznych z JDG i ma stałe źródło dochodów. Warto jednak zwrócić uwagę na parę istotnych kwestii.
|
ifirma.pl - blog Lista zmian w aplikacji: kwiecień 2025
Nowości/ulepszenia: data zmiana 08.04.2025 Deklaracje VAT-8(12) oraz VAT-9m(11) Obsługa kolejnych faktur w metodzie kasowej PIT PIT roczny – obsługa dla działalności nierejestrowanej Kalkulator do wyliczania odsetek do ZUS i US Ulepszenia w module transakcji bankowych (m.in. oznaczanie transakcji niepowiązanych) Obsługa uzupełniającego urlopu macierzyńskiego Wyszukiwanie przychodów po metodzie płatności Uzupełnienie danych kontrahenta o dodatkowe podmioty Zbiorcze […]
|
ifirma.pl - blog Rozliczenie roczne za 2024 – cennik dla użytkowników NDG
Cennik Obowiązuje dla zlecenia zgłoszonego do 16.04.2025, Operator zastrzega sobie możliwość naliczania dodatkowej kwoty: dla zleceń przekazanych w okresie 17-23.04.2025, do poniższych cen zostanie doliczone 100% wartości, w przypadku zleceń przekazanych po 24.04.2025 – Operator zastrzega prawo odmowy przyjęcia lub zrealizowania zlecenia wg indywidualnej wyceny w zaakceptowanym przez obie strony terminie Przychody z działalności nierejestrowanej […]
|
Konsumenckie prawa przedsiębiorców Konsumenckie prawa przedsiębiorców – jakie są mechanizmy ochrony praw przedsiębiorcy?
Zarówno w działalności gospodarczej, jak i w codziennych transakcjach przedsiębiorcy od dnia 1 stycznia 2021 r. mogą korzystać z praw przysługujących konsumentom. W sytuacjach, kiedy przedsiębiorca działa w charakterze konsumenta, na przykład dokonując zakupu na własny użytek lub zawierając umowy poza działalnością gospodarczą, może liczyć na podobną ochronę.
|
PR w e-commerce PR w e-commerce. Jak budować relacje z mediami i branżowymi portalami?
Public relations w sklepie online to nie tylko kontakt z dziennikarzem w sprawie artykułu. To także sposób na budowanie zaufania, rozpoznawalności i reputacji – zanim klient wejdzie na stronę, kliknie w reklamę lub doda produkt do koszyka. W tym poradniku pokażemy, jak działa PR w e-commerce, od czego zacząć i jak stworzyć relacje z mediami, które naprawdę zaprocentują.
|
podatek Belki 2025 Podatek Belki — czy zostanie zniesiony? Ile wynosi podatek giełdowy?
W Ministerstwie Finansów obecnie są prowadzone prace nad zniesieniem podatku od zysków kapitałowych, czyli podatkiem Belki. Sprawdź szczegóły!
|
CSR CSR – podstawa odpowiedzialnego biznesu
W dzisiejszym świecie coraz więcej przedsiębiorstw dostrzega znaczenie odpowiedzialnego i zrównoważonego prowadzenia biznesu. Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR – Corporate Social Responsibility) stała się nie tylko modnym hasłem, ale przede wszystkim kluczowym elementem strategii firm, które chcą budować pozytywny wizerunek, zdobywać lojalnych klientów i przyciągać najlepszych pracowników.
|

Mobilnie. Wszędzie

Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

Mobilnie

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce
Napisz do nas lub zadzwoń +48 735 209 003