E-commerce

Ważne tematy związane z prowadzeniem własnego sklepu online w jednym miejscu. Jak stworzyć od podstaw własny biznes w branży e-commerce? Jak wyglądają kwestie związane z podatkami w kontekście sklepu i sprzedaży online? O czym należy pamiętać, zakładając i prowadząc sprzedaż w inte...
Czytaj więcej
e-commerce kategoria
marketing dla małych firm Jak efektywnie promować małą firmę? Narzędzia do budowania marki dla małych firm – co wybrać?
Skuteczny marketing w internecie dla małych firm to sposób na zwiększenie rozpoznawalności i dotarcie do nowych klientów. Dzięki odpowiednim narzędziom promocja małej firmy w internecie może być prosta i dostosowana do budżetu. Sprawdź, jak budować markę i przyciągać klientów bez dużych nakładów finansowych.
|
woocommerce - załóż swój sklep krok po kroku Jak założyć sklep na WooCommerce?
Prowadzenie własnego sklepu internetowego to współcześnie jeden z najbardziej opłacalnych pomysłów na biznes. Jednak sukces przedsięwzięcia uzależniony jest od sumiennego zaplanowania poszczególnych działań, wykorzystując odpowiednie narzędzia.
|
polityka cookies Polityka cookies oraz polityka prywatności – najważniejsze informacje
Każdy sklep internetowy musi spełnić pewne wymogi formalne, a przede wszystkim umieścić na swojej stronie internetowej odpowiednie dokumenty informacyjne dla użytkownika – klienta.
|
e-commerce w polsce Czy Polacy coraz częściej robią zakupy za granicą? Omówienie raportu Gemius „E-commerce w Polsce 2024”
Gemius po raz kolejny wydał raport na temat rynku e-commerce w Polsce, a my zaglądamy do środka, by przyjrzeć się, jak zmienia się świat zakupów online. Tegoroczna odsłona „E-commerce w Polsce 2024” pokazuje, że aż 78% polskich internautów przynajmniej raz w życiu dokonało zakupów w sieci. Raport ujawnia również motywację polskich konsumentów do zakupów w sieci, a także wskazuje na rosnące zainteresowanie zagranicznymi platformami zakupowymi.
|
czarny piątek i cyber monday Jak przygotować sklep na wyprzedaże i przeceny związane z Czarnym Piątkiem i Cyber Monday?
Czarny Piątek i Cyber Monday stają się niezwykle gorącymi wydarzeniami dla całej branży e-commerce. Z jednej strony to czas wielu wyzwań dla sprzedawców, a z drugiej niesamowite możliwości dla kupujących. Jak połączyć więc interesy tych dwóch stron?
|
Negatywne opinie na Allegro Negatywne opinie na Allegro – jak ich uniknąć? Rozmowa z ekspertami
Prowadzenie sklepu online łączy się z licznymi wyzwaniami. W rozmowie prowadzonej przez Krzysztofa Janosia, CEO Kuznia-Kadr.pl – Maciej Drzewiecki oraz Product Owner w IFIRMA – Damian Wizerd skupią się na aspekcie negatywnych opinii na Allegro. Skąd one się biorą, z czego wynikają, jak działać, by było ich jak najmniej i jak reagować, kiedy już się pojawiają?
|
rodo-w-e-commerce. Własny sklep internetowy – jaką platformę wybrać?
Osoby decydujące się na prowadzenie własnego sklepu internetowego mają obecnie dostęp do zróżnicowanych platform e-commerce pozwalających na sprzedaż w internecie.
|
jak rozliczyć sprzedaż online Jak rozliczyć sprzedaż przez internet?
Wraz z rozwojem coraz bardziej nowoczesnych rozwiązań sprzedaż przez internet stała się jednym z najszybciej rosnących kanałów dystrybucji.
|
Regulaminy w e-commerce Regulaminy w e-commerce – rozmowa z ekspertami
Co było pierwsze: sklep czy regulamin? Tak mogłoby brzmieć słynne pytanie o początek w wersji e-commerce. Stworzenie dobrego regulaminu to skomplikowane zagadnienie, które wymaga od przedsiębiorcy nie tylko znajomości prawa, ale też dokładnego obmyślenia planu na rozwój biznesu. W rozmowie z Krzysztofem Janosiem nad tym tematem pochylili się Angelika Gacek-Drzewiecka, koordynatorka ds. Ochrony Danych Osobowych w IFRIMA i Damian Wizert, specjalista e-commerce.
|
Jak rozpocząć przygodę z e-commerce Jak rozpocząć przygodę z e-commerce – wywiad z ekspertami
Jak zacząć przygodę ze sprzedażą online? Czy do sukcesu wystarczy dobry pomysł i trochę szczęścia? A może da się opracować przemyślaną strategię krok po kroku? O tym z Krzysztofem Janosiem porozmawiają Tomasz Petryszak, koordynator zespołów księgowych IFIRMA, oraz Damian Wizert, specjalista e-commerce.
|

Mobilnie. Wszędzie

Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

Mobilnie

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce