Marketing

patenty ai

Patenty AI – gdzie rejestruje się najwięcej patentów na sztuczną inteligencję?

|
Można by przypuszczać, że najwięcej patentów na wykorzystanie sztucznej inteligencji rejestruje się w Stanach Zjednoczonych – w końcu to potęga gospodarcza i technologiczna. Tyle że patenty AI najczęściej rejestruje się w Chinach. Obecnie to Chiny stoją na czele rozwoju tej dziedziny. Ile patentów rejestrują? Jak na ich tle wypadają Stany Zjednoczone? A także dlaczego Chińczycy tak mocno stawiają na rozwój sztucznej inteligencji? Przyjrzyjmy się danym.
Czytaj dalej →
Udio

Udio — jak muzyka AI może wspierać Twój biznes?

|
Dzięki Udio możesz stworzyć unikatowy utwór muzyczny, skomponowany specjalnie dla Twojej firmy. Wystarczy kilka słów, dobór stylu, a jeśli chcesz, również słowa piosenki wygenerowane przez AI. W kilkadziesiąt sekund można stworzyć w pełni profesjonalny utwór, idealnie dopasowany do potrzeb swojego biznesu. Zapraszam do odkrycia, jak ta innowacyjna technologia może przyciągnąć nowych klientów i odmienić wizerunek Twojej marki.
Czytaj dalej →
translator online

10 najlepszych translatorów online

|
Dynamiczne zmiany łączące się z wprowadzaniem wciąż nowych technologii oraz innowacyjnych rozwiązań znalazły swoje zastosowanie również w kontekście realizacji różnego rodzaju tłumaczeń.
Czytaj dalej →
Midjourney

Do czego nie nadaje się Midjourney?

|
Jeśli ciągle myślisz, że obrazy wygenerowane przez Midjourney rozpoznasz po nadmiarowych palcach u dłoni i charakterystycznej estetyce – jesteś w błędzie. Midjourney w swojej szóstej odsłonie prezentuje nie tylko wzmocniony realizm. Daje także ogromne pole do popisu i dostosowywania obrazu do własnej wizji dzięki długiej liście parametrów. Jest jednak lista zadań, do których Midjourney po prostu się nie nadaje. Czytaj dalej, żebyś nie musiał przekonywać się o tym czasochłonną metodą prób i błędów!
Czytaj dalej →
Human in the loop

Human in the loop — co to znaczy w AI?

|
Ethan Mollick, jeden z czołowych badaczy innowacji i sztucznej inteligencji, opisuje zasady współpracy ze sztuczną inteligencją w książce Co-Intelligence: Living and Working with AI. Jedna z nich brzmi „Be the human in the loop” – bądź osobą, która ma wpływ na podejmowanie decyzji, która jest informowana na bieżąco. Co oznacza to w odniesieniu do AI?
Czytaj dalej →
podstawy Neuromarketingu

Podstawy neuromarketingu – biometryka i eye tracking, czyli jak narzędzia neuromarketingowe badają zachowania konsumentów

|
Neuromarketing wykorzystuje zaawansowane techniki, aby zrozumieć reakcje konsumentów na bodźce oraz przekazy marketingowe. Dzięki takim narzędziom jak eye tracking, fMRI i EEG firmy mogą tworzyć bardziej angażujące kampanie i dopracowane produkty. Zobacz, jak badania neuromarketingowe mogą pomóc lepiej dostosować strategie marketingowe do rzeczywistych potrzeb konsumentów.
Czytaj dalej →
LLMOps

LLMOps, czyli jak efektywnie zarządzać modelami językowymi w organizacji

|
By w pełni wykorzystać potencjał wielkich modeli językowych (Large Language Models, LLMs), firmy muszą wdrożyć skuteczne podejście do zarządzania tymi zaawansowanymi systemami. Potrafią one generować naturalnie brzmiące teksty, tworzyć kod, tłumaczyć języki naturalne i odnajdywać kluczowe informacje w ogromnych zbiorach danych. LLM-y mają ogromny potencjał w zakresie poprawy wykonywania firmowych zadań, ale wymagają również specjalistycznego zarządzania całym cyklem ich życia — od treningu, przez techniki promptowania, po wdrożenie produkcyjne. Rozwiązaniem jest LLMOps, czyli zestaw najlepszych praktyk operacyjnych dla wielkich modeli językowych.
Czytaj dalej →
AI w firmie

Automatyzacja czy augmentacja? Dwa podejścia do AI w firmie

|
Unilever już w 2018 roku rozpoczął świadomą drogę do zbalansowania możliwości automatyzacji i augmentacji. Osiągnął dzięki temu imponujące rezultaty — wzrost różnorodności etnicznej i płciowej nowych pracowników o 16%, oszczędności na poziomie 70 000 dni roboczych rocznie oraz skrócenie czasu rekrutacji o 90%. Na czym jednak polegają automatyzacja i augmentacja? Przyjrzyjmy się im bliżej, odkrywając dynamiczne interakcje, szanse i pułapki oraz wpływ na wydajność firm i poszczególnych pracowników.
Czytaj dalej →
angażujące treści

Postaw na emocje w social mediach – jak tworzyć angażujące treści

|
W mediach społecznościowych wygrywają te marki, które potrafią wywoływać emocje i budować zaangażowanie. Dowiedz się, jak tworzyć treści, które przyciągną uwagę i zbudują silne więzi z odbiorcami. Odkryj skuteczne strategie, dzięki którym Twoja marka wyróżni się na tle konkurencji.
Czytaj dalej →
Google Genie

Google Genie — generatywny model AI tworzący w pełni interaktywne światy z obrazów

|
Wyobraź sobie futurystyczny scenariusz, w którym zaawansowany system sztucznej inteligencji ożywia dowolny obraz, zdjęcie, a nawet odręczny szkic, zmieniając go na w pełni grywalną, interaktywną rzeczywistość wirtualną. Niesamowite, prawda? A jednak taka technologia już istnieje. Nazywa się Google Genie i stanowi przełomowy model AI, który może zmienić oblicze branży gier, szkoleń systemów AI, a nawet robotyki. Chcesz poznać szczegóły tej rewelacyjnej innowacji?
Czytaj dalej →

Z biurem rachunkowym IFIRMA masz i czas, i firmę

Już za 149 zł

miesięcznie

  • Pomagamy w przeniesieniu dokumentów i formalnościach
  • Przydzielamy dedykowaną księgową
  • Wygodnie dostarczasz dokumenty,
a księgowa rozlicza miesiąc i wysyła deklaracje
Zleć księgowość
Myślisz o zmianie księgowego?

Zostaw swój numer telefonu, a my znajdziemy księgowego dla Ciebie.

    Mobilnie. Wszędzie

    Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

    Mobilnie

    Ułatwienia dla e‑commerce

    Wygodne integracje
    Wygodne integracje

    Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

    Sprawdź wszystkie integracje →

    Wygodne integracje
    Płatności w jednym miejscu

    ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

    Wygodne integracje
    Łatwe generowanie faktur

    Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

    allegro integracja ecommerce
    woocommerce integracja ecommerce
    shoper integracja ecommerce
    prestashop integracja ecommerce
    shoplo integracja ecommerce
    magento integracja ecommerce