



Projekty w ifirma.pl skupiają w sobie wszelkie informacje o wykonywanej usłudze czy realizowanej dostawie. Sprawdź jak zarządzać nimi w serwisie.
Dodając projekt możesz dołączyć dokumenty z nim związane, dodawać kolejno notatki (np. służące innym użytkownikom konta), wprowadzić informacje o kosztach i przychodach związanych z projektem. Na podstawie kwot kosztów i przychodów przypisanych do projektu serwis wylicza rentowność (różnicę między przychodami a kosztami) i przedstawia te dane na wykresach.
Dokumentami dodawanymi do projektów są dokumenty utworzone w zakładce „CRM” > „Dokumenty”.
Wprowadzenie kosztów i przychodów związanych z projektem może nastąpić z poziomu projektu lub konkretnego wydatku/przychodu.
PrzykładJeśli chcesz przypisać wystawioną fakturę do istniejącego projektu:
Jeśli chcesz dodać fakturę do kilku projektów, ponownie wybierz „dołącz”. IFI poprosi o ustalanie kwoty przypisanej do poszczególnych projektów. Analogicznie działa przycisk „rozdziel kwotę”.
Opcja dołączania wydatku do projektu widoczna jest po jego otwarciu w części „powiązane projekty”.
Istnieją wydatki/przychody, których nie można przypisać do projektu z poziomu dokumentu. Są to np. amortyzacja, wynagrodzenia pracowników czy raporty dobowe z kasy fiskalnej. Dodajemy je z poziomu danego projektu korzystając z przycisku „+dodaj przychód ręcznie” lub „dodaj koszt ręcznie”.
Opcja ta jest dostępna po kliknięciu na „+dodaj” koszt lub przychód w części „rentowność” projektu.
Zachęcamy do komentowania naszych artykułów. Wyraź swoje zdanie i włącz się w dyskusje z innymi czytelnikami. Na indywidualne pytania (z zakresu podatków i księgowości) użytkowników ifirma.pl odpowiadamy przez e-mail, czat lub telefon – skontaktuj się z nami.
Administratorem Twoich danych osobowych jest IFIRMA S.A. z siedzibą we Wrocławiu. Dodając komentarz na blogu, przekazujesz nam swoje dane: imię i nazwisko, adres e-mail oraz treść komentarza. W systemie odnotowywany jest także adres IP, z wykorzystaniem którego dodałeś komentarz. Dane zostają zapisane w bazie systemu WordPress. Twoje dane są przetwarzane na podstawie Twojej zgody, wynikającej z dodania komentarza. Dane są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu, jak również w celu obrony lub dochodzenia roszczeń. Dane w bazie systemu WordPress są w niej przechowywane przez okres funkcjonowania bloga. O szczegółach przetwarzania danych przez IFIRMA S.A dowiesz się ze strony polityki prywatności serwisu ifirma.pl.