Blog ifirma.pl

Najlepsza platforma social media dla twojego biznesu – Snapchat

|
|
3 minut czytania
Przedstawiamy Snapchat, czyli aplikację mobilną i zarazem kolejną platformę social media, którą z powodzeniem można wykorzystać w biznesie.

Snapchat marketing - omówione zagadnienia:

Biuro rachunkowe - ifirma.pl
Czy Twoja firma zna już Snapchat? Ta aplikacja mobilna i zarazem kolejna platforma social media, z powodzeniem może być wykorzystana w biznesie. Sprawdź, jak wygląda Snapchat marketing w praktyce

Co to jest Snapchat?

Snapchat to aplikacja mobilna, która opiera się na wysyłaniu do znajomych snapów, czyli wiadomości, zdjęć, rysunków i video. Wysłanymi plikami można jednak cieszyć się przez określony czas. Później przepadają na zawsze.

Snapchat – rejestracja

Sukces Snapchata jest spowodowany odwróceniem modelu komunikacji, na którym opiera się Facebook. Przysłanych za pomocą aplikacji plików nie da się bowiem zapisać. Takie rozwiązanie spodobało się szczególnie młodym osobom, ceniącym sobie możliwość bycia anonimowym – w przeciwieństwie do Facebooka, na którym coraz częściej pojawiają się ich rodzice, babcie i inni członkowie rodziny.

Snapchat wciąga więc głównie młodych ludzi (nastolatków), ale wśród jego użytkowników nie brakuje dwudziesto- i trzydziestolatków, osób zainteresowanych branżą marketingową i technologiczną; gadżeciarzy, zwolenników mobile, najczęściej mieszkańców dużych miast.

W ciągu każdego dnia przez Snapchat przepływa ponad 300 milionów zdjęć. Z aplikacji korzysta aktualnie ponad 30 milionów użytkowników, którzy za sprawą krótkotrwałości przysyłanych obrazów i wiadomości korzystają ze Snapchata bardzo aktywnie. Świadomość, że odebrany plik za chwilę zniknie, powoduje u odbiorcy wzrost zaangażowania i ekscytacji, co jest nieocenione w czasach, w których społeczeństwo coraz sprawniej radzi sobie z ignorowaniem reklam.

Snapchat dla biznesu

Każda marka, która zechce przenieść swoje działania marketingowe na tę aplikację musi pamiętać o tym, że w Snapchacie – w przeciwieństwie do innych mediów społecznościowych – przekaz jest bezpośredni. Wysyłając snapa, marka zwraca się do konkretnego użytkownika, co może być pracochłonne (o wiele wygodniej jest wysłać masową wiadomość do pięciu tysięcy fanów na Facebooku), ale okazać się o wiele bardziej efektywne.

Użytkownicy nie spodziewają się bowiem otrzymania oferty promocyjnej na Snapchacie. Dzięki temu wysłane przez markę snapy sprawiają wrażenie ekskluzywnych, przeznaczonych jedynie dla wybranych.

Firmy mogą więc wysyłać za pośrednictwem aplikacji kupony rabatowe, oferty specjalne, informacje dodatkowe, pliki wizualne zwiększające świadomość marki i inne.

Dla przykładu H&M Polska zorganizował przy pomocy Snapchata grę miejską, w której nagrodą były bilety na festiwal Boiler Room. Zadanie fanów było proste: wziąć udział w grze i za sprawą wskazówek udzielanych przez markę na Snapchacie znaleźć bilety schowane w wybranych sklepach H&M.

Opracowując plan działań marketingowych na Snapchata warto też zwrócić uwagę na funkcję Snapchat stories. Dzięki niej użytkownicy mogą połączyć kilka zdjęć w jedno, które zniknie dopiero po 24 godzinach.

Przed wyborem odpowiedniej platformy social media do promowania własnej marki dobrze jest sprawdzić, co dane platformy mają do zaoferowania i która z nich okaże się najlepsza dla potrzeb firmy. W dalszych wpisach na blogu przedstawimy więc pokrótce jeszcze inne serwisy społecznościowe.

Autor ifirma.pl

Zespół IFIRMA

Kreatywny zespół specjalistów tworzony przez osoby wyróżniające się doświadczeniem oraz wiedzą z różnych obszarów.

Świadomi potrzeb naszych czytelników, skupiamy się na tworzeniu zrozumiałych treści, które będą w stanie przybliżyć im często zawiłe zagadnienia z zakresu rachunkowości, marketingu, ekonomii, księgowości czy zarządzania. Ostateczny dobór bieżącej tematyki uzależniany jest od preferencji docelowych odbiorców, zmian zachodzących w biznesowym środowisku, a także samych doświadczeń i umiejętności specjalistów odpowiadających za proces tworzenia tekstów.

W efekcie zespół ekspertów Ifirma bierze czynny udział w rozwoju różnego rodzaju biznesów, pomagając zarówno ich założycielom, jak i pracownikom efektywniej organizować pracę przy wykorzystaniu jak najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań.

Rozumiejąc istotę profesjonalnego podejścia do poruszanych zagadnień, każdy tekst tworzony jest w oparciu o wiarygodne dane. Dodatkowo podejmowana tematyka ujmowana jest w logiczny i przejrzysty sposób, zwiększając tak istotną jasność przekazu, co pozytywnie wpływa na podkreślenie najbardziej użytecznych treści. W efekcie podejmowane przez nasz zespół praktyki w szerszej perspektywie można rozpatrywać jako dążenie do zwiększenia świadomości i wyczucia biznesowego osób aktywnie działających na rynku.

Z biurem rachunkowym IFIRMA masz i czas, i firmę

Już za 149 zł

miesięcznie

  • Pomagamy w przeniesieniu dokumentów i formalnościach
  • Przydzielamy dedykowaną księgową
  • Wygodnie dostarczasz dokumenty,
a księgowa rozlicza miesiąc i wysyła deklaracje
Zleć księgowość
Myślisz o zmianie księgowego?

Zostaw swój numer telefonu, a my znajdziemy księgowego dla Ciebie.

    Dodaj komentarz

    Zachęcamy do komentowania naszych artykułów. Wyraź swoje zdanie i włącz się w dyskusje z innymi czytelnikami. Na indywidualne pytania (z zakresu podatków i księgowości) użytkowników ifirma.pl odpowiadamy przez e-mail, czat lub telefon – skontaktuj się z nami.

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Administratorem Twoich danych osobowych jest IFIRMA S.A. z siedzibą we Wrocławiu. Dodając komentarz na blogu, przekazujesz nam swoje dane: imię i nazwisko, adres e-mail oraz treść komentarza. W systemie odnotowywany jest także adres IP, z wykorzystaniem którego dodałeś komentarz. Dane zostają zapisane w bazie systemu WordPress. Twoje dane są przetwarzane na podstawie Twojej zgody, wynikającej z dodania komentarza. Dane są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu, jak również w celu obrony lub dochodzenia roszczeń. Dane w bazie systemu WordPress są w niej przechowywane przez okres funkcjonowania bloga. O szczegółach przetwarzania danych przez IFIRMA S.A dowiesz się ze strony polityki prywatności serwisu ifirma.pl.

    Biuro rachunkowe - ifirma.pl

    Mobilnie. Wszędzie

    Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

    Mobilnie

    Ułatwienia dla e‑commerce

    Wygodne integracje
    Wygodne integracje

    Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

    Sprawdź wszystkie integracje →

    Wygodne integracje
    Płatności w jednym miejscu

    ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

    Wygodne integracje
    Łatwe generowanie faktur

    Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

    allegro integracja ecommerce
    woocommerce integracja ecommerce
    shoper integracja ecommerce
    prestashop integracja ecommerce
    shoplo integracja ecommerce
    magento integracja ecommerce