Dzięki podejmowanym przez nas działaniom nasi klienci mają pewność, że ich dokumentacja prowadzona za pośrednictwem naszego serwisu jest absolutnie bezpieczna. Nawet jeśli w wyniku kradzieży, pożaru czy zagubienia użytkownik utraci swoje papierowe dane, to wystarczy, że zaloguje się na swoim koncie w ifirma.pl i ponownie wydrukuje dokumentację.
Służą one do identyfikacji użytkownika i zapewniają mu wyłączny dostęp do jego zapisów. Hasło i login wybierane są podczas rejestracji w serwisie. Hasło musi spełniać szczególne warunki bezpieczeństwa, dlatego powinno zawierać minimum: 6 znaków, jedną dużą literę, jedną małą literę i co najmniej jedną cyfrę lub znak specjalny.
Transmisja danych pomiędzy serwerem ifirma.pl a komputerami klientów jest zabezpieczona 1024-bitowym certyfikatem SSL oraz szyfrowana 256-bitowym kluczem zgodnym z AES (standardem amerykańskiej kryptografii).
Kopie zapasowe. Są wykonywane codziennie i przechowywane są w bezpiecznej lokalizacji. Wyklucza to ryzyko utraty danych oraz ryzyko dostępu do nich przez osoby niepowołane.
ifirma.pl funkcjonuje już od kilkunastu lat. Przez ten czas rozwijaliśmy się wraz z naszymi użytkownikami, którym służyliśmy i nadal służymy wsparciem w zakładaniu i prowadzeniu firm. Wieloletnie doświadczenie, jakie zdobyliśmy przy rozwijaniu serwisu, sprawia, że ifirma.pl jest narzędziem intuicyjnym oraz przyjaznym dla użytkowników. Dbamy również o to, aby działanie naszego serwisu było zawsze zgodne z aktualnymi regulacjami prawnymi. Te wszystkie czynniki sprawiają, że świadczone przez nas usługi odznaczają się wysoką jakością, a nasi klienci mogą spokojnie skupić się na pozaksięgowej stronie swojej działalności gospodarczej.
Tworząc usługę księgowości internetowej ifirma.pl, korzystamy z renomowanych systemów, takich firm jak Apple, Oracle czy Hewlett-Packard. Oprócz sprzętu i systemów wspomnianych wyżej firm używamy również oprogramowania i technologii Open Source: Java, mongoDB i Scala.
Zachęcamy do komentowania naszych artykułów. Wyraź swoje zdanie i włącz się w dyskusje z innymi czytelnikami. Na indywidualne pytania (z zakresu podatków i księgowości) użytkowników ifirma.pl odpowiadamy przez e-mail, czat lub telefon – skontaktuj się z nami.
Administratorem Twoich danych osobowych jest IFIRMA S.A. z siedzibą we Wrocławiu. Dodając komentarz na blogu, przekazujesz nam swoje dane: imię i nazwisko, adres e-mail oraz treść komentarza. W systemie odnotowywany jest także adres IP, z wykorzystaniem którego dodałeś komentarz. Dane zostają zapisane w bazie systemu WordPress. Twoje dane są przetwarzane na podstawie Twojej zgody, wynikającej z dodania komentarza. Dane są przetwarzane w celu opublikowania komentarza na blogu, jak również w celu obrony lub dochodzenia roszczeń. Dane w bazie systemu WordPress są w niej przechowywane przez okres funkcjonowania bloga. O szczegółach przetwarzania danych przez IFIRMA S.A dowiesz się ze strony polityki prywatności serwisu ifirma.pl.
Z Biurem Rachunkowym i aplikacją IFIRMA masz wszystko pod kontrolą i w jednym narzędziu!