Dotychczas nasze konta obsługiwał bank DnB Nord, obecnie będzie to bank Pekao. Nowy numer konta znajdziesz w panelu płatności w zakładce Pulpit > Konfiguracja > Rozliczenia
Prosimy o zmianę numeru konta do przelewów oraz dokonywanie ich na nowy rachunek.
NOWY rachunek:
AA 1240 BBBB CCCC CCCC CCCC CCCC
STARY rachunek:
AA 2190 BBBB CCCC CCCC CCCC CCCC
Odbiorca pozostaje bez zmian:
IFIRMA SA, ul. Grabiszyńska 241 G, 53-234 Wrocław
Należy od najbliższej płatności zmienić numer konta na nowy, który jest wskazany w serwisie ifirma.
Jak poznam czy zmieniłem konto?
Po wprowadzeniu danych do przelewu w Twoim systemie bankowym powinna się pojawić informacja, że środki przelewasz na konto w banku Pekao, a nie jak dotąd DNB Nord.
Czy mogę skopiować numer konta?
Podobnie jak banki, zalecamy przepisanie numeru konta i zweryfikowanie jego poprawności.
Co się stanie, jeśli przeleję na złe konto?
W pierwszym miesiącu nie stanie się nic złego. Obsługujemy oba konta. Po zamknięciu starego konta w banku DNB Nord, błędne wpłaty będą Ci zwrócone przez bank. Niestety może wtedy nastąpić blokada dostępu do systemu.
Czy środki już przelane, np. za płatność za 6 miesięcy, są bezpieczne?
Tak, zmiana numeru konta nie ma wpływu na saldo Twojego rachunku w ifirma.
Z Biurem Rachunkowym i aplikacją IFIRMA masz wszystko pod kontrolą i w jednym narzędziu!
Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.
ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.
Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.